Ήμουν αστρολόγος - Να πώς λειτουργεί πραγματικά και γιατί έπρεπε να σταματήσω



Σχετική εικόνα


Ο άνθρωπος ήταν αναστατωμένος, και είχε κόκκινα μάτια.

 "Βοήθησέ με", είπε. "Είμαι κάτω από μια κατάρα."

Στην αρχή ήταν ότι μόνο τρεμοπαίζουν τα φώτα, είπε. Και έπειτα μια φιγούρα, στην άκρη του ματιού  του. Τώρα κάτι άρπαξε τα δάχτυλά του ή χάιδεψε το χέρι του. Υπήρχαν περισσότερα - και συνέβαινε συχνότερα.

«Είδα έναν καθολικό ιερέα», είπε ο άντρας. "Αλλά δεν μπορούσε να βοηθήσει. Μπορείς?"



Ναι, ναι θα μπορούσα. Ήξερα ακριβώς τι έπρεπε να κάνει.


 Κάθε Κυριακή ανέβηκα στις σκάλες μιας παλιάς ταράτσας στην ιστορική συνοικία Rocks του Σίδνεϊ, για να καθίσει στη σοφίτα και να θελήσει το μέλλον. Θα ήθελα να διαβάζω κάρτες Tarot ή να ερμηνεύω ωροσκόπια.

Ως έφηβος, είχα καταβροχθίσει ένα βιβλίο που ονομάζεται Θετική Μαγεία . Ένα εγχειρίδιο οδηγιών για μάγισσες, η κεντρική του ιδέα ήταν ότι αν θέλατε κάτι και είχατε καλές προθέσεις, μόλις είπατε στο σύμπαν και στη μαγεία θα συνέβαινε. Αν και τίποτα που ήθελα (φήμη, χρήματα, ζεστό φίλο) έφτασε στην πραγματικότητα, to ένα πράγμα οδήγησε σto άλλο και δίδαξα τον εαυτό μου να διαβάσω τις κάρτες Tarot. Εκείνη την εποχή ήμουν φοιτητής , και απλά το θεωρούσα ένα διασκεδαστικό παιχνίδι στα πάρτι.

Αυτό άλλαξε αφού πήρα τα δικά μου χαρτιά στην εργασία με μερική απασχόληση και τα διάβασα για έναν συνάδελφο κατά τη διάρκεια του διάλειμμα. Πήρε την κάρτα για την εγκυμοσύνη, την οποία γελάσαμε, γιατί ήθελε να συνδεθούν οι σωλήνες της.

Μια εβδομάδα αργότερα, είπε: "Μαντέψτε τι μου είπε ο γιατρός σήμερα το πρωί;"

Ήταν έγκυος και ήμουν επίσημα μέντιουμ.

Όταν αποφάσισα να αναπτύξω το δώρο μου, εγώ μπήκα σε μια ψυχική τάξη, όπου έμαθα να λέω το πρώτο πράγμα που μου έσκασε στο κεφάλι μου. "Οι πρώτες σκέψεις σας είναι οι πιο ψυχικές, πριν ο πρωταρχικός σας μυαλός παρεμβαίνει", δήλωσε ο δάσκαλος.


Έμαθα επίσης ότι όλα τα πράγματα είναι συνδεδεμένα, και όλα είναι ένα σύμβολο κάτι άλλο. Ξαφνικά, είδα παντού σημεία και σημάδια.

Για να δοκιμάσω τις νέες δεξιότητές μου, προσφέρθηκα εθελοντικά να γίνω σαφείς στην πνευματική εκκλησία. Οι συμπατριώτες θα έβαζαν ένα λουλούδι στο τραπέζι, και οι διανοούμενοι θα επέλεγαν ένα και θα το "διάβασαν" στο μικρόφωνο. Νευρικός, το πρώτο πράγμα που άρπαξα ήταν ένα πακέτο φύλλων αργύρου. Το τριαντάφυλλο μέσα είχε γεμίσει τόσο σφιχτά, τα πέταλά του ήταν συνθλιμμένα. Δεν έχω πάρει ούτε ένα vibe από αυτό, οπότε μόλις περιέγραψα τον συμβολισμό.

«Αισθάνεστε κακοποιημένοι και μώλωπες», είπα.

Στη συνέχεια, μια γυναίκα πλησίασε και είπε ότι ήταν θύμα της ενδοοικογενειακής βίας, και τι πρέπει να κάνει;

Ήμουν μόνο 19 ετών και δεν είχα ιδέα, αλλά η ψυχική φήμη μου ανέβηκε. Η προσοχή ήταν μεθυστική.

Τότε το σύμπαν μου είπε ότι δεν ήμουν για την επιστήμη, στέλνοντάς μου τα αποτελέσματα του δεύτερου έτους μου. Έφυγα για να ασχοληθώ με το θέατρο και υπέγραψα για μονοετή πορεία στο Κέντρο Αστρολογίας του Σίδνεϊ, ένα σπήλαιο εμπορικό κτίριο σε ένα άθλιο κομμάτι της πόλης.

Το μάθημα ξεκίνησε με τις έννοιες του ζωδιακού κύκλου, από τον Κριό στον Υδροχόο. Τότε τα φωτιστικά? τον ήλιο (τι θα γίνει), το φεγγάρι (αυτό που φέρατε σε αυτή τη ζωή) και τους πλανήτες. Μετά από αυτό, πώς να υπολογίσετε τις πλανητικές θέσεις και τα ωροσκόπια.


Αν και οι αστρολόγοι χρησιμοποιούν τα δεδομένα της NASA για τους υπολογισμούς τους, τα ωροσκόπια δεν είναι ένας πραγματικός χάρτης των ουρανών. Οι Βαβυλώνιοι που εφευρέθηκαν αστρολογία πίστευαν ότι ο ήλιος περιστράφηκε γύρω από τη Γη. οι σύγχρονοι αστρολόγοι εξακολουθούν να χρησιμοποιούν γεωγραφικά χάρτες, σαν να μην υπήρχε ποτέ ο Κοπέρνικος. Αυτό είναι μόνο η αρχή των επιστημονικών προβλημάτων.

Οι αστρολογικές έννοιες προέρχονται από μια αρχή που λέγεται συμπαθητική μαγεία, όπου τα πράγματα που μοιάζουν μεταξύ τους συνδέονται μεταξύ τους. Ο Άρης μοιάζει με κόκκινο χρώμα, επομένως κυβερνά κόκκινα πράγματα όπως το αίμα. Πώς παίρνεις αίμα; Κόβετε, έτσι ο Άρης ρυθμίζει τη χειρουργική επέμβαση και τον πόλεμο.

Προβλέπετε συνδυάζοντας έννοιες με πλανητικές κινήσεις. Πείτε ότι ο Κρόνος, ο πλανήτης των περιορισμών, είναι έτοιμος να περάσει το πρώτο σπίτι του εαυτού - η ζωή σας θα συρρικνωθεί! Θα πάρετε περισσότερες ευθύνες από το συνηθισμένο. Ή ίσως θα σας στερηθεί η ευκαιρία να αναλάβετε περισσότερες ευθύνες. Ή ίσως ένα ψυχρό, κρίσιμο πρόσωπο θα έρθει στη ζωή σας. Αλλά ούτως ή άλλως, είναι μια καλή στιγμή να πάμε σε μια δίαιτα.

Η αστρολογία είναι ένα μεγάλο παιχνίδι συσχετισμού λέξεων.

Μου άρεσε, αν και έχανα το ενδιαφέρον μου για άλλες μυστικές πρακτικές. Εν μέρει δεν είχα χρόνο, γιατί βυθίστηκα τώρα στο θέατρο ενώ εργαζόμουν ως δακτυλογράφος στο νοσοκομείο του Καθολικού του Αγίου Βικέντιου. Όμως, καθώς άρπαξα από το ένα τμήμα στο άλλο, οι απόψεις μου άλλαξαν. Είχα καταλάβει ότι η οργανωμένη θρησκεία ήταν κάτι ανάμεσα σε μια αμηχανία και ένα κακό. Ωστόσο, καθώς το Aids έκανε το φοβερό έργο του - αυτό ήταν το 1990 - παρακολούθησα τις μοναχές να προσφέρουν παρηγορητική φροντίδα στον θάνατο. Οι χριστιανοί εθελοντές έλεγαν τους εγκαταλελειμμένους άνδρες με εμετό κάτω από τα ρούχα τους. Ένιωσα άβολα το γεγονός ότι οι New Agers δεν κατασκευάζουν νοσοκομεία ούτε τροφοδοτούν αλκοολικούς - αγοράζουν την αυτοκατανάλωση στο ταμείο.



Τέλος, έγινα αποδεκτός σε πτυχίο μουσικής και οι μέρες μου γεμίζουν με μαθήματα, τις νύχτες μου με πρόβες. Αυτό προκάλεσε κρίση σε μετρητά, επειδή μπορούσα να κάνω μόνο εργασίες γραφείου κατά τις ακαδημαϊκές διακοπές. Όταν είδα τη διαφήμιση για έναν τυφώνα, έριξα.

Τα διαπιστευτήριά μου εντυπωσίασαν τον άνδρα στο μετρητή ("Το όνομά μου είναι ο Ρον", είπε, "ο οδηγός μου είναι ο Blue Star, είναι στην διαγαλαξιακή επιτροπή") και ήμουν μισθωμένος.

Χρεώσαμε 50 δολάρια την ώρα, ένα σημαντικό ποσό την εποχή εκείνη, και ήθελα να προσφέρω αξία. Κανένα ψάρι για τις ενδείξεις από μένα - έγραψα ένα ωροσκόπιο ή έβαλα τα χαρτιά και άρχισα να ερμηνεύω αμέσως, σκοπεύοντας να θαμπώσει τον πελάτη με τις ιδέες μου.

Το μισό χρόνο, όμως, δεν μιλούσα καθολου. Αποδείχθηκε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν είναι η ευκαιρία να ξεφορτώσουν για μια ώρα.

Το εύρος των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι που μπορούν να αντέξουν οικονομικά τα 50 δολάρια για την περιπέτεια αποδείχτηκε περιορισμένος: τα προβλήματα με το ρομαντισμό, τα προβλήματα στο χώρο εργασίας, τα προβλήματα με το θάρρος για μια πολύ αναγκαία αλλαγή. Άκουσες αυτές τις ιστορίες τόσο συχνά θα μπορούσα να μαντέψω ποιο ήταν το πρόβλημα που ήρθε η στιγμή που κάποιος μπήκε μέσα. Οι νεαροί άνδρες, για παράδειγμα, μιλούν με τα μέντιουμ, επειδή είναι λιγότερο επικίνδυνο από το να πει στους φίλους τους. Μερικές φορές είπα άτακτα, "Αφήστε την να πάει. Δεν αξίζει τον κόπο, "μόλις έρθει κάποιος. Μόλις άκουσα, «Ω Θεέ μου, ο Θεός μου!», Καθώς ένας καταπληκτικός τύπος έπεσε προς τα κάτω κάτω από τις σκάλες.


Έμαθα επίσης ότι η νοημοσύνη και η εκπαίδευση δεν προστατεύουν από την δεισιδαιμονία. Πολλοί πελάτες ήταν χρηματιστές, διαφημιστικά στελέχη ή πολιτικοί, ασχολούμενοι με ζητήματα των οποίων τα αποτελέσματα δεν μπορούσαν να ελεγχθούν. Είναι αβεβαιότητα που οδηγεί τους ανθρώπους σε woo, όχι η βλακεία, έτσι δεν είμαι έκπληκτος που οι χιλιετίες είναι στην αστρολογία. Μεγάλωσαν με τον Χάρι Πότερ και αποφοίτησαν σε μια επισφαλής οικονομία, καθιστώντας τους ιδανικούς πελάτες.


Αυτό που έσπασε το ξόρκι για μένα ήταν, περίεργα, άνθρωποι που ορκίζονται από το δώρο μου. Μερικοί επαναλαμβανόμενοι πελάτες ισχυρίστηκαν ότι έκανα πολύ συγκεκριμένες προβλέψεις, ενός είδους που δεν έκανα ποτέ. Μου έφτασε ότι οι αναγνώσεις μου ήταν συν-δημιουργία - θα έβαζα μια ιστορία και, αργότερα, η μνήμη του πελάτη θα προσέθετε νέα στοιχεία. Πήρα να δοκιμάσω αυτή τη θεωρία, αφού ένας φίλος έτρεξε για μια ανάγνωση που είχε, γεμάτη από εκπληκτικά ακριβείς προβλέψεις. Είχε μια ταινία της συνόδου, γι 'αυτό της ζήτησα να την παίξει.

Ο ειδωλολάτρης δεν είπε τίποτα από τα πράγματα που είπε ο φίλος μου. Δεν υπάρχει ούτε μία. Η φαντασία του φίλου μου είχε κάνει όλη τη δουλειά.

Ωστόσο, μερικές φορές θα μπορούσα να είμαι ακανόνιστα ακριβής - δεν ήταν αυτή η απόδειξη ότι είμαι μέντιουμ; Μια Κυριακή, πήγα κατευθείαν από τη δουλειά σε ένα πάρτι, πριν είχα χρόνο να αποφύγω τον ψυχικό μου χαρακτήρα. Ένας φοιτητής εκεί ανέφερε ότι δεν ήταν σίγουρος για το τι να ειδικευτεί - φωτογραφία, γραφιστική ή ίσως βιομηχανικό σχέδιο;

«Φωτογράφηση», είπα.

Με κοίταξε, με μεγάλα μάτια. "Πώς ξέρετε;" είπε, εξηγώντας ότι η φωτογραφία ήταν η πραγματική αγάπη της, αλλά οι γονείς της δεν την ενέκριναν.


Δεν θα μπορούσα να πω "γιατί το τρίτο μου μάτι είναι ανοικτό", έτσι αντανακλούσα για λίγο. Τότε με χτύπησε. "Ήταν πιο ευτυχισμένος όταν είπατε" φωτογραφία "," είπα. Ο ψυχικός δάσκαλός μου είχε δίκιο - τα σήματα που παίρνουμε πριν αρχίσει η συνειδητή συνειδητοποίηση μπορούν να είναι ακριβή και πολύτιμα.

Λοιπόν, ίσως δεν ήμουν ψυχικός, αλλά δεν είχε σημασία. Ήταν απλώς ψυχαγωγία, εξάλλου, μέχρι να έρθει ο καταραμένος άνθρωπος. Αυτός που είδε τον καθολικό ιερέα.

«Ελάτε σε γιατρό», του είπα. "Τώρα."

Την ίδια εβδομάδα, είχα δακτυλογραφήσει γράμματα για έναν νευρολόγο που εξειδικεύτηκε στις ασθένειες του εγκεφάλου. Ορισμένες από αυτές τις επιστολές είχαν τεκμηριώσει εντυπωσιακά παρόμοια συμπτώματα με αυτόν τον άνθρωπο.

"Λέτε ότι είμαι τρελός" είπε, τα χέρια του σπασμένα.

«Όχι», τον καθησύχασε. "Αλλά οι καθολικοί ιερείς γνωρίζουν τι κάνουν. Αν δεν μπορούσε να βοηθήσει, αυτό δεν είναι μια κατάρα. "

Αυτό έκανε τον άνθρωπο πιο έντονο.

«Είσαι μια απάτη!» Φώναξε και κατέβηξε κάτω για να ζητήσει τα χρήματά του πίσω.

Η συνάντηση με τίναξε, άσχημα. Λίγο αργότερα, έβαζα τα βιβλία αστρολογίας μου και τις κάρτες Ταρώ μακριά για καλό.


Μπορώ ακόμα να κάνω την περίεργη πρόβλεψη, όμως. Εδώ είναι ένα: το επιχειρηματικό κεφάλαιο που χύνονται σε εφαρμογές αστρολογίας θα δημιουργήσει ένα σύστημα που περιγράφει την τύχη που λειτουργεί, επειδή οι άνθρωποι είναι προβλέψιμοι. Καθώς οι άνθρωποι ακολουθούν τις συμβουλές, οι δυνατότητες πρόβλεψης των εφαρμογών θα αυξηθούν, δημιουργώντας ένα ολοένα και αυστηρότερο ηλεκτρονικό λουρί. Αλλά θα είναι εξαιρετικά δημοφιλείς - γιατί αν πασπαλίζεις μαγεία στην κορυφή, μπορείς να πουλήσεις οτιδήποτε.

Σχόλια