Σόδομα και Γόμορα >> Η παρουσιάστρια Τζώρτζια Παναγή αποκαλύπτει: «Έχω στείλει γυμνή selfie σε σύντροφό μου»

Αποτέλεσμα εικόνας για τζωρτζια παναγη



Στην τελευταία της εκπομπή, η Τζώρτζια προχώρησε σε κάποιες… ιδιαίτερες αποκαλύψεις

Η παρουσιάστρια Τζώρτζια Παναγή, μετά τις δηλώσεις της για τα 20.000 ευρώ λογαριασμό που έκανε εν αγνοία της πετώντας λουλούδια στα μπουζούκια, επανέρχεται με πιο πιπεράτες αποκαλύψεις.   

Αποτέλεσμα εικόνας για τζωρτζια παναγη
Η Κύπρια παρουσιάστρια που ξεχώρισε στην ελληνική τηλεόραση μέσα από τη συμμετοχή της στο «Ξαναδέστε τους» στον Alpha, έχει επιστρέψει για τα καλά στη βάση της και την απολαμβάνουμε μέσα από την κυπριακή τηλεόραση και την εκπομπή «Cup of Joy». 
Στην τελευταία της εκπομπή, λοιπόν, η Τζώρτζια προχώρησε σε κάποιες… ιδιαίτερες αποκαλύψεις, καθώς εκμυστηρεύτηκε δημόσια ότι έχει στείλει γυμνές φωτογραφίες σε σύντροφό της!
Αποτέλεσμα εικόνας για τζωρτζια παναγη
Δείτε το βίντεο με τα όσα υποστήριξε η νεαρή παρουσιάστρια:




Θα προσπαθήσουμε να σας παρουσιάσουμε την Τζώρτζια για να μάθετε κάποια περισσότερα πράγματα γι αυτή μέσα από μια σύντομη συνέντευξη.

ΕΡ. Τζώρτζια μου, να ξεκινήσω από μια άκομψη ερώτηση, αλλά αναγκαία. Πόσων χρονών είσαι; 
ΑΠ. Είμαι 23 χρονών
ΕΡ. Και τι ζώδιο είσαι; 
ΑΠ. Καρκίνος με ωροσκόπο ζυγό
ΕΡ. Πιστεύεις στα άστρα;
ΑΠ. Δεν καθοδηγώ την ζωή μου με βάση τα αστρα

ΕΡ. Από πού κατάγεσαι και που κατοικείς;
ΑΠ. Είμαι Λευκωσιάτισα 
ΕΡ. Απ ότι γνωρίζουμε αυτή την στιγμή σπουδάζεις. Πές μας λίγα λόγια για τις σπουδές σου
ΑΠ. Έχω τελειώσει Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και τώρα τελειώνω Δημοσιογραφία στο Πανεπιστήμιο Frederick! Στόχος μου είναι να καταφέρω να κάνω και μεταπτυχιακό πάνω στον κλάδο της Δημοσιογραφίας και ελπίζω να τα καταφέρω!!
ΕΡ. Την δημοσιογραφία την επέλεξες λόγω της ανάμιξης σου με την τηλεόραση και αν ναι τι είναι τα μελλοντικά σου επαγγελματικά σχέδια; 
ΑΠ, Πιστεύω πώς εάν θέλω να συνεχίσω να εργάζομαι στον τηλεοπτικό χώρο πρέπει να έχω το πτύχιο αυτό!Δέν αρκεί να έχεις μια καλή εμφάνιση ή να έχεις εφράδια λόγου μόνο.Χρειάζονται και οι κατάλληλες γνώσεις και η κατάλληλη παιδεία.
Τώρα όσον αφορά τα μελλοντικά μου επαγγελματικά σχέδια,θα δείξει με τον ερχομό της νέας σεζόν!Το μόνο πού θέλω και ελπίζω είναι να παραμείνω στον χώρο αυτό έχοντας περισσότερες εμπειρίες και γνώσεις έτσι ώστε να καταφέρω να γίνω μια καταξιωμένη δημοσιογράφος-παρουσιάστρια!
ΕΡ. Θέλω με δυο λόγια να μου περιγράψεις πως μια κοπέλα και νεαρή μάλιστα, νοιώθει μέσα σε μια ανδροκρατούμενη εκπομπή που στη πλειοψηφία της απευθύνεται σε αντρικό τηλεοπτικό κοινό.
ΑΠ. Είναι κάτι το πρωτότυπο και το πρωτοποριακό πιστεύω! Νίωθω πολύ όμορφα επειδή βρίσκομαι ανάμεσα σε αξιόλογους συνεργάτες , σε μία πολύ ενδιαφέρουσα εκπομπή και σε έναν καταπληκτικό σταθμό όπως ο ΑΝΤΕΝΝΑ!
ΕΡ. Όπως ξέρουμε όλοι έχεις την ευθύνη μετάδοσης των γραπτών μηνυμάτων των τηλεθεατών σας και είμαι σίγουρος πως ανάμεσα στις δεκάδες μηνύματα που παίρνεις θα υπάρχουν και μηνύματα που απευθύνονται προσωπικά σε σένα και είναι άσχετα με την εκπομπή. Μηνύματα κολακείας έκφρασης συμπάθειας, θαυμασμού ή ακόμη και φλερταρίσματος. Πως τα αντιμετωπίζεις; 
ΑΠ. Υπάρχουν ναι, και τέτοιου είδους μηνύματα. Είναι ωραίο το να βλέπεις ότι ο κόσμος σε θέλει στην θέση αυτή και να εισπράττεις την αγάπη του με τον οποιονδήποτε τρόπο.
Το αντιμετωπίζω πολύ θετικά!
ΕΡ. Σου έτυχε να εντυπωσιαστείς ή να κολακευτείς ιδιαίτερα από ένα τέτοιο μήνυμα, και αν ναι τι έλεγε αυτό;
ΑΠ. ‘’Τζώρτζια, παντρέψου με’’, ήταν ιδιαίτερα γλυκό, χαμογέλασα προσπέρασα και συνέχισα να διαβάζω τα υπόλοιπα μηνύματα! 
ΕΡ. Είχες οποιαδήποτε ανάμειξη με το ποδόσφαιρο πριν την επαφή σου με το REPLAY και ποια είναι τώρα η σχέση σου με το ποδόσφαιρο;
ΑΠ. Όχι και τόσο, θεωρούσα το ποδόσφαιρο ανδρική υπόθεση περισσότερο....τώρα όμως μου αρέσει να παρακολουθώ αγώνες στο σπίτι με φίλους και φίλες μου.Ενημερώνομαι για τα ποδοσφαιρικά νέα απο τις διάφορες αθλητικές εφημερίδες που κυκλοφορούν ετσι ώστε να είμαι ενήμερη για τους σχετικούς αγώνες που θά παρουσιαστούν σε κάθε εκπομπή.
ΕΡ. Τι σημαίνει για σένα η τηλεόραση;
ΑΠ. Η τηλεόραση είναι θέαμα, επικαιρότητα, αμεσότητα, γεγονότα.. .κ.α. Προσωπικά είναι για μένα αδυναμία!Αγαπώ την δουλεία μου και προσπαθώ να την κάνω όσο το δυνατόν καλύτερα!
ΕΡ. Πόση σημασία έχει για σένα η εξωτερική εμφάνιση;
ΑΠ. Στον χώρο της τηλεόρασης έχει σίγουρα σημασία μια ωραία εξωτερική εμφάνιση αλλά όπως είπα και πιό πάνω δέν είναι το μόνο που μετρά.Μια όμορφη παρουσία γίνεται πιό όμορφη και πιό ελκυστική εάν συνοδεύεται με γνώση,μόρφωση και σωστή παιδεία.
ΕΡ. Θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου σαν νάρκισσο;
ΑΠ. Όχι με τίποτα!

Τώρα θέλω με μια λέξη μόνο να μου δώσεις ένα χαρακτηρισμό για τα άτομα που πιο κάτω θα αναφέρω, αυστηρά μια λέξη όμως!
1) Μάριος Αβρααμίδης αξιοθαύμαστος
2) Λουκάς Λουκά αυθεντικός
3) Γιαννάκης Κυπριανίδης επαγγελματίας
Σε ευχαριστούμε και καλή συνέχεια







Αποτέλεσμα εικόνας για τζωρτζια παναγη



Αποτέλεσμα εικόνας για τζωρτζια παναγη






Σχόλια