Αντί να βλέπεις Βουτσά κάτσε να δεις Βουλή >> Καμμένος, σε Βούλτεψη: Εχω και κότερο και σε πήγα και βόλτα

Αποτέλεσμα εικόνας για Κότερο



Οι πολιτικοί ενός λαού εκλέγονται από αυτόν τον ίδιο λαό και γιαυτό του μοιάζουν...

Κάποιοι λένε ότι πολλοί πολιτικοί είναι εντελώς καραγκιόζηδες και όταν μιλάνε πρέπει να το βλέπεις σαν να βλέπεις κωμωδία πχ Βουτσά, Αυλωνίτη κλπ..

Οπως και να έχει αυτά που έγιναν σήμερις στη Βουλή μοιάζουν σαν να είναι απο ταινία όμως δεν είναι...

Εγιναν όντως...

Πάμε να τα δούμε...

Πρόκειται για τον Πάνο Καμμένο και τη Σοφία Βούλτεψη...

Αφού αντάλλαξαν προσωπικές κατηγορίες, οι οποίες διαγράφηκαν από τα πρακτικά, με παρέμβαση του προέδρου της Βουλής, η κ. Βούλτεψη ζήτησε και έλαβε τον λόγο ώστε να απαντήσει στον κ. Καμμένο, ο οποίος της είχε προσάψει πως «έπαιρνε κι εκείνη λεφτά από τον Ελεύθερο Τύπο, που έπαιρνε δάνεια». 

«Ο κ. Καμμένος υποστήριξε ότι τα έφαγα και εγώ με κάποιο τρόπο επειδή ως εργαζόμενη δημοσιογράφος στον Ελεύθερο Τύπο, έπαιρνα τον μισθό μου, που ο Ελεύθερος Τύπος έπαιρνε κάποια δάνεια, και επομένως έφαγα και εγώ από τα κλεμμένα. Κοιτάξτε, δεν μπορούμε να συγκριθούμε. Η πορεία μου είναι γνωστή, ούτε κότερα έχω, ούτε αγόρασα τη μερσεντές του Aμίν Ντάντα. Και βέβαια, είπα ότι είναι πολύ μεγάλο θράσος, να εμφανίζεται ο κ. Καμμένος, ενώ είχε εξαφανιστεί. Πού ήταν όταν ήταν εδώ ο Ερντογάν; Ξαναβγήκε στον πόλεμο μόλις έφυγε ο εχθρός. Και τώρα πήγε στη Θράκη. Δεν μας είπε όμως αν συμφωνεί να εκλέγονται οι μουφτήδες», είπε. 

Απαντώντας ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, διέψευσε ότι είχε ποτέ το αυτοκίνητο του Αμίν Ντάντα και ανέφερε: «Οι δημοσιογράφοι το γράφουν, του κ. Μεταξά ήταν το αυτοκίνητο». Συνέχισε δε λέγοντας: «Όσον αφορά το κότερο, είχα μεγαλύτερο παλιότερα και πήγαινα βόλτα την κ. Βούλτεψη. Ακούστε λοιπόν, πήρα μικρότερο. Κι επειδή αναφέρθηκε η κ. Βούλτεψη στην επίσκεψη του Τούρκου Προέδρου και είπε ότι εγώ εξαφανίστηκα, σας λέω ότι εγώ είμαι υπουργός Άμυνας και η δουλειά μου ήταν να βρίσκομαι στην ΝΑΤΟϊκή άσκηση. 



Τέλος, η Σοφία Βούλτεψη διέψευσε ότι πήγε ποτέ βόλτα με το κότερο του κ. Καμμένου, ενώ ο υπουργός Εθνικής Άμυνας επανήλθε λέγοντας «θα σας δείξω φωτογραφίες».






Σχόλια