Φαίη Σκορδά >> Για Χριστούγεννα στο Κιλκίς και δεν σκέφτεται - για τώρα - να κάνει νέα σχέση. Να ησυχάσει και ο Λιάγκας...

Αποτέλεσμα εικόνας για Φαίη Σκορδά


Η Φαίη Σκορδά μίλησε για το πού θα περάσει... φέτος τις γιορτές των Χριστουγέννων, για τον στολισμό του σπιτιού της αλλά και για την προσωπική της ζωή.

«Στολίσαμε όλοι μαζί φέτος. Δεν είναι πολύ σικάτο, αλλά για μένα είναι το πιο ωραίο γιατί έχει πάνω τα στολίδια των παιδιών που τα βάζουμε μαζί. Είναι λίγο πιο αγαπησιάρικο.

Για να είμαι ειλικρινής, δεν πολυμαγειρεύω εγώ τώρα πια στο σπίτι, μαγειρεύει η μαμά μου. Έχει έρθει να με βοηθήσει ένα διάστημα και απολαμβάνουμε τα φαγητά της μαμάς -όχι ότι είναι πάρα πολύ ωραία, αλλά είναι πιο καλά από τα δικά μου.


Θα πάμε και φέτος στην πατρίδα στο Κιλκίς. Θα πάμε και λίγο στο σπίτι στο χωριό, στα Άνω Πορόια, μπορεί να κάνουμε μια βόλτα και στη Θεσσαλονίκη με τα παιδιά. Τα Χριστούγεννα, οι διακοπές, είναι με την οικογένεια». Όσο για το αν βρίσκει χρόνο για την προσωπική της ζωή απάντησε στην κάμερα του Αποκαλυπτικά: «Αν ήθελα θα έβρισκα. Όταν κάποιος θέλει, βρίσκει… Νομίζω πως είμαι μακριά από το να δημιουργήσω μια καινούρια σχέση».

Αποτέλεσμα εικόνας για Φαίη Σκορδά

Σχόλια