Ντορέττα Παπαδημητρίου >> 1,5 χρόνο χωρίς σεξ

Αποτέλεσμα εικόνας για ντορεττα παπαδημητριου μινι



Ιδιαίτερα αποκαλυπτική για την προσωπική της ζωή ήταν η Ντορέττα Παπαδημητρίου στη συνέντευξη που παραχώρησε στο Late Night με τον Γιώργο Λιάγκα.

Η ηθοποιός και παρουσιάστρια δεν δίστασε να παραδεχθεί ότι μετά το διαζύγιό της με τον Κώστα Πηλαδάκη είχε σχέση που έφτασε κοντά στον γάμο αλλά τελικά δεν είχε αίσια κατάληξη, καθώς και ότι έχει μείνει χωρίς σεξ για 1,5 χρόνο. 
Σχετική εικόνα




 «Δεν είχα ποτέ καθαρά σεξουαλική σχέση στη ζωή μου. Δεν είναι κάτι που αισθάνομαι ότι το έχω ανάγκη, δεν μου λείπει από την ζωή μου. Αν δεν υπάρχει συναισθηματικό υπόβαθρο, δεν μου λέει τίποτα εμένα το σεξ», ανέφερε, συμπληρώνοντας ότι σε μία σχέση είναι σημαντικό το σεξ, αλλά όχι το σημαντικότερο. 

Δείτε στο βίντεο όσα είπε η Ντορέττα: 






Σχόλια