Δούλεψα χωρίς λεφτά >> Ίσως με διάλεξε ο Σάκης Τανιμανίδης για να του βγει πιο φτηνή η παραγωγή

Γιώργος Λέντζας



Τον γνωρίσαμε ως κάμεραμαν και ανεπίσημο τρίτο παρουσιαστή του World Party. Ο Γιώργος Λέντζας μιλά για όλα όσα οδήγησαν στο τέλος της αρχικής παρέας, σε συνέντευξη που δίνει στο Down Town και τον Λευτέρη Βουτσά.

«Συνάντησα τον Σάκη Τανιμανίδη, ο οποίος μού λέει ότι πρόκειται να ξεκινήσει μια καινούρια ταξιδιωτική εκπομπή στην ΕΡΤ3. Κάναμε τη συνέντευξη, στα αγγλικά μάλιστα, γιατί ο Σάκης ήθελε να δει το επίπεδο γνώσης των αγγλικών μου. Εγώ έμεινα λίγο μαλ…ς. Στην αρχή δεν ήταν να ταξιδεύω. Θα έκανα μόνο οργάνωση παραγωγής και σύνταξη από την Ελλάδα. Προέκυψε όμως η ανάγκη για δεύτερη κάμερα. Ο Σάκης πίστευε πολύ σε μένα. Αυτό δεν μπορώ να το αρνηθώ. Έτρεφε πίστη πάντα στο πρόσωπό μου. Επειδή είχαμε αρχίσει να τα βρίσκουμε μου είπε: «Έχεις καθόλου ιδέα από κάμερα»; Εγώ τού είπα ναι, ενώ δεν είχα ιδέα. Ψέματα. Του είπα: «Πάμε να το κάνουμε». «Έλα δοκιμαστικά σε ένα ταξίδι, αλλά δεν υπάρχει καν το budget και θα πληρώσεις μόνος σου τα εισιτήρια» μου απάντησε. Ήταν ένα ταξίδι στην Ινδονησία, την Ταϊλάνδη και τη Σιγκαπούρη.


Ο Σάκης είναι ένα τύπος που θα έκανες παρέα;

Τον Σάκη τον θεωρούσα και τον θεωρώ μέντορά μου. Μπορεί να είδε κάτι σ’ εμένα ή μπορεί να ήθελε να του βγει πιο φτηνή η παραγωγή, μην έχοντας έναν άνθρωπο που θα τον πληρώνει. Ίσως να είναι όλα από λίγο. Η τριβή ήταν τεράστια. Και ο Σάκης έχει πάρει πράγματα από μένα, όπως το να αντιλαμβάνεται τους νέους. Ήταν και εξακολουθεί να μου είναι συμπαθής. Ό,τι κι αν έχει γίνει. Όταν τελείωσε το World Party έβγαλα στεναχώρια. Ήμουν στα όρια της κατάθλιψης. Πέρασα πάρα πολύ δύσκολα. Δεν μπορούσα να νιώσω ότι είχα κάτι τόσο όμορφο το οποίο είχε χαλάσει.

Εμείς καταλάβαμε ότι ο Γιώργος δεν ήθελε να συνεχίσει.

Αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο λάθος που έγινε γιατί, πριν ξεκινήσει η τελευταία χρονιά, είχαμε πει όλοι ότι είχαμε κουραστεί. Είπαμε ότι από τη στιγμή που είχαμε περάσει πολύ δύσκολα τα προηγούμενα χρόνια και δεν ήταν καλά πληρωμένα, αυτή θα ήταν η τελευταία χρονιά. Ήταν μια κοινή απόφαση.

Θεωρείς ότι το φορτώθηκε πάνω του ο Μαυρίδης;

Ναι, ο Γιώργος το φορτώθηκε πάνω του, βλακωδώς κατά τη γνώμη μου, με την περιβόητη συνέντευξη που σου έδωσε μεσούσης της χρονιάς ότι η εκπομπή σταματάει. Κάναμε και οι υπόλοιποι επικοινωνιακά λάθη. Πήγαμε να το τρολάρουμε λίγο και προφανώς ο κόσμος κατάλαβε ότι όντως υπάρχει θέμα. Καμία σχέση. Ήταν μία κοινή απόφαση και των τεσσάρων μας.

Γιώργος Λέντζας


Τι πήγε στραβά στην πορεία της εκπομπής μεταξύ σας;

Τίποτα. Ξεκινάς μια εκπομπή με έναν κοινό στόχο και είσαι μια γροθιά. Σταδιακά, στα τέσσερα χρόνια που περνάνε βγαίνουν δυστροπίες του καθενός, βγαίνει μια άλλη προσέγγιση. Είχαμε αρχίσει να έχουμε και αισθητικές διαφορές και διαφωνίες.


Όταν βγήκες και εσύ και ο Γιώργος στα περιοδικά και λέγατε ότι δεν σας αντιπροσωπεύει το Survivor και είναι ανθρωποφαγικό, δεν τροφοδοτήσατε έτσι το παιχνίδι των media;

Για μένα, δεν υπήρχε ποτέ κόντρα. Απλώς είναι ένα δημιούργημα το οποίο πουλάει. Εγώ είπα ότι χαίρομαι για τον Σάκη, αλλά δεν μου αρέσει που τον βλέπω εκεί. Εγώ όλο το επικοινωνιακό πλαίσιο το θεωρώ σιχαμένο. Κανένας δεν έχει το θάρρος της γνώμης του. Θεωρούμε επικοινωνιακό λάθος το να πεις τη γνώμη σου λίγο πιο ανοιχτά και όχι το να πεις μια παπάντζα μέσης λύσης. Ίσως γι’ αυτό και εγώ και ο Γιώργος να σου δίνουμε πάντα ωραίες συνεντεύξεις.

Αν γύρναγες τον χρόνο πίσω, θα το ξαναέλεγες αυτό για τον Σάκη σε εκείνο το περιοδικό;


Δεν θα το έλεγα σε περιοδικό. Θα το έλεγα στην τηλεόραση. Δεν γράφτηκε αλλιώς, αλλά δεν είναι ίδιο να διαβάζεις κάτι και να βλέπεις κάποιον να το λέει.
πηγή

Σχόλια