Στον όμιλο Καλογρίτσα και η τέταρτη εργολαβία του άξονα Πάτρα - Πύργος > H χαμηλότερη προσφορά με έκπτωση περίπου 51%.

Αποτέλεσμα εικόνας για οδικό άξονα Πάτρα - Πύργος



Στον όμιλο Καλογρίτσα, όπως μεταδίδει το euro2day, μέσω της κοινοπραξίας Τοξότης – Ομάδα Κατασκευών, κατευθύνεται και η τέταρτη εργολαβία του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος αφού κατέθεσε σήμερα τη χαμηλότερη προσφορά με έκπτωση περίπου 51%. Σήμερα δημοπρατήθηκε το 4ο τμήμα που αφορά στην κατασκευή του τμήματος Κυλλήνη - Βάρδα, προϋπολογισμού 74.010.000 ευρώ (με ΦΠΑ). Πρόκειται για την εργολαβία με το υψηλότερο κόστος μεταξύ αυτών που έχουν προχωρήσει μέχρι τώρα.

Υπενθυμίζεται πως μέχρι στιγμής έχουν κατατεθεί προσφορές για τρία άλλα τμήματα και στους τρεις διαγωνισμούς μειοδότησε η κοινοπραξία Τοξότης - Ομάδα Κατασκευών του ομίλου Καλογρίτσα. Συγκεκριμένα για το πρώτο τμήμα, προϋπολογισμού 67.200.000 ευρώ, η κοινοπραξία είχε καταθέσει προσφορά με έκπτωση 53%, για το δεύτερο τμήμα, προϋπολογισμού 58.400.000 ευρώ, η έκπτωση ανήλθε σε 55,32%, ενώ για το τρίτο τμήμα, προϋπολογισμού 53.250.000 ευρώ, η έκπτωση έφτασε το 57,45%.

Η πέμπτη εργολαβία του άξονα Πάτρα - Πύργος αφορά στην κατασκευή του τμήματος Βάρδα - Σαγέικα, με τον προϋπολογισμό του έργου να φτάνει τα 68.000.000 ευρώ και έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Μαρτίου. Η έκτη εργολαβία θα αφορά στο τμήμα Σαγέικα - Κάτω Αχαΐα, η έβδομη το τμήμα Κάτω Αχαΐα - ΒΙΠΕ και η όγδοη το τμήμα ΒΙΠΕ - Μιντιλόγλι, ώστε ο οδικός άξονας να ενωθεί με την Ολυμπία Οδό. Τοπικοί φορείς έχουν ζητήσει αλλαγή στη χάραξη του τελευταίου τμήματος, αίτημα που δεν ικανοποιείται από το υπουργείο Υποδομών, με το επιχείρημα πως αν μεταβληθεί το φυσικό αντικείμενο του έργου, τότε απειλείται η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.

Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών έχει υποστηρίξει πως στις αρχές Μαΐου θα υπογραφούν ταυτόχρονα και οι οκτώ συμβάσεις για την κατασκευή του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος. Στο υπουργείο τονίζουν πως ο φάκελος «Μεγάλου Εργου», ώστε να ενταχθεί το οδικό έργο και τυπικά στο ΕΣΠΑ, θα υποβληθεί τις αρχές της άνοιξης στην Κομισιόν. Προ ημερών ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε πως η απαραίτητη μελέτη κόστους - οφέλους θα παραδοθεί εντός 10-15 ημερών, ώστε να ενταχθεί στον συγκεκριμένο φάκελο. Το συνολικό κόστος του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος προβλέπεται να φτάσει τα 475.000.000 ευρώ.

Σχόλια