Κώστας Κόκλας > Δες με ποια ηθοποιό βγαίνει το τελευταίο διάστημα

Αποτέλεσμα εικόνας για Ελευθερία Παρασκευά



Ο Κώστας Κόκλας διανύει μια όμορφη περίοδο στην προσωπική του ζωή.

Ο ηθοποιός μετά την περιπέτεια υγείας του έχει επανέλθει στην καθημερινότητά του και βγαίνει συχνά με φίλους και με μια εντυπωσιακή κοπέλα.

Ο λόγος για την ηθοποιό, Ελευθερία Παρασκευά. Οι δυο τους κάνουν αρκετή παρέα και υπάρχει φλερτ ενώ πρόσφατα εθεάθησαν να διασκεδάζουν στο Κέντρο Αθηνών. Αν πρόκειται για απλή φιλία ή το ξεκίνημα μιας σχέσης ο χρόνος θα το δείξει.

Ποιά είναι η Ελευθερία Παρασκευά...

Όνομα :  Ελευθερία
Επίθετο: Παρασκευά
Ζώδιο : Κριός
Πρώτη εμφάνιση : Στην παράσταση “Η Πηνελόπη Δέλτα συναντάει τον Μάγκα” 
Σπουδές :Απόφοιτη της σχολής “Κεντρική σκηνή Μιμη Ντενίση”
Ενδιαφέροντα : ¨τραγούδι, χορός, ζωγραφική, αθλητισμός
Στόχος – Φιλοδοξίες : 
Και τώρα : Σπουδές και κυνήγι στο θέμα της δουλειάς
Στιγμή αδυναμίας :...
δεν αποκαλύπτω τις αδυναμίες μου
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : ελεύθερη όπως δηλώνει και το όνομα μου
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: υπάρχει?
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: ένας νεαρός με ζωγράφισε μέσα στο τραμ και λίγο πριν πατήσω το κουμπί του στοπ να κατέβω μου έδειξε το σκίτσο μου
Το ιδανικό αρσενικό : δεν υπάρχει
Έχεις 3 ευχές: 
Αγαπημένη ταινία Love me if you dare (και πολλές άλλες)
Αξεσουάρ : το κινητό μου έχει γίνει πλέον σκουλαρίκι
Ταξίδι : παντού αν μπορούσα
Καλή και κακή συνήθεια : 
Facebook name : Eleftheria Paraskeva



Σχετική εικόνα


Αποτέλεσμα εικόνας για Ελευθερία Παρασκευά












Σχόλια