Πόλα Ρούπα > Ζήτω η Επανάσταση, έχουν απαγάγει το παιδί μου

Πόλα Ρούπα: Ζήτω η Επανάσταση, έχουν απαγάγει το παιδί μου


Την φροντίδα του παιδιού της από την μητέρα και την αδελφή της ζήτησε από την Εισαγγελέα Εκτέλεσης Ποινών η Πόλα Ρούπα η οποία οδηγήθηκε νωρίτερα στο Εφετείο προκειμένου να εκτελεστούν οι δύο καταδικαστικές αποφάσεις που εκκρεμούν σε βάρος της.

Η 48χρονη σύντροφος του Νίκου Μαζιώτη που με εντολή της Εισαγγελίας Εφετών θα κρατηθεί στις φυλακές Κορυδαλλού αν και προς το παρών θα παραμείνει υπό κράτηση στην ΓΑΔΑ, φέρεται να μην θέλησε να αναφερθεί στην Εισαγγελική λειτουργό σε τίποτε άλλο πλην του ζητήματος του ανήλικου γιου της.
Με την σύλληψη και την μεταγωγή της Ρούπα στην αρμόδια Εισαγγελία ενεργοποιούνται πλέον οι αποφάσεις τόσο του 2013 που αφορά την υπόθεση του Επαναστατικού Αγώνα από το Ε΄ Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Αθηνών με την οποία της επιβλήθηκε συνολική ποινή κάθειρξης 50 ετών και έξι μηνών (εκτιτέα 25 έτη) και η δεύτερη του 2016 από το ΣΤ΄ Τριμελές Εφετείο Αθηνών με την οποία ορίστηκε συνολική ποινή φυλάκισης έντεκα 11 ετών (εκτιτέα 10 έτη), σχετικά με έκρηξη τον Απρίλιο του 2014, έξω από τα γραφεία της Τράπεζας της Ελλάδος, την ευθύνη της οποίας είχε αναλάβει με προκήρυξη της η οργάνωση Επαναστατικός Αγώνας.
Πόλα Ρούπα: Ζήτω η Επανάσταση, έχουν απαγάγει το παιδί μου
Η δήλωση
Υπό προστασία και σε ειδικό χώρο βρίσκεται ο 6χρόνος γιος της Πόλα Ρούπα και του Νίκου Μαζιώτη υπό την επίβλεψη ειδικών ψυχολόγων καθώς και των αρμόδιων εισαγγελικών αρχών. Σύμφωνα με πληροφορίες το αγοράκι από την πρώτη στιγμή φιλοξενήθηκε σε ειδικό χώρο όπου του προσφέρθηκε φαγητό και παιχνίδια και άμεσα κοντά στον 6χρόνο έσπευσε και εισαγγελέας ανηλίκων. Στο μεταξύ η μητέρα και η αδελφή της Πόλα Ρούπα κατέθεσαν σύμφωνα με πληροφορίες αίτημα να αναγνωριστούν ως προσωρινοί επίτροποι του 6χρόνου στην Εισαγγελία Ανηλίκων. Στο αίτημα τονίζουν πως υπάρχει κίνδυνος για την ψυχική υγεία του παιδιού από το ενδεχόμενο παρατεταμένης παραμονής του σε Ίδρυμα ή νοσοκομείο. Πάντως εισαγγελικές πηγές τόνιζαν πως η διαδικασία για το που θα δοθεί η επιμέλεια του παιδιού θα είναι χρονοβόρα καθώς απαιτείται ενδελεχής έρευνα για να διαπιστωθεί εάν οι συγγενείς των γονέων του τηρούν τις προϋποθέσεις για να αναλάβουν την επιμέλεια του.

Σε δήλωση της η Πόλα Ρούπα – την οποία διάβασε η αδελφή της σε δημοσιογράφους έξω από τη ΓΑΔΑ – αναφέρει: «Ήμουν και θα είμαι μέχρι να πεθάνω αμετανόητη εχθρός του συστήματος. Το παιδί το βάζουν τώρα μέσα σε αυτό τον πόλεμο και το εκδικούνται προκειμένου να εκδικηθούν περισσότερο εμένα. Έχουν απαγάγει το παιδί μου και δεν ξέρω που βρίσκεται από τα ξημερώματα που μας έχουν συλλάβει. Βρισκόμαστε σε πόλεμο. Είναι γεγονός.
Όμως το να πολεμούν το παιδί μου με το να αρνούνται να μου το φέρουν, να το δω και με το να αρνούνται να το δώσουν άμεσα σε συγγενείς πρώτου βαθμού και με το να απειλούν ότι θα πάει σε ίδρυμα είναι η πιο ποταπή πράξη σε αυτό τον πόλεμο. Αυτοί που βρίσκονται στον κρατικό μηχανισμό είναι σκουλήκια γιατί πολεμάνε ένα παιδί 6 χρονών. Και θέλω να πω ότι ξεκινάω τώρα απεργία πείνας και δίψας προκειμένου να δοθεί το παιδί τώρα στη μάνα μου και στην αδελφή μου. Όσον αφορά εμένα θα παραμείνω εχθρός τους μέχρι να πεθάνω και δεν με λυγίσουν ποτέ. Ζήτω η επανάσταση».

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλά, μπές τώρα μέσα και τα υπόλοιπα θα τα βρούμε.