8/12/16

Ολοι φτιάχνουν online μαγαζιά >> Το ίδιο και ο Μασούτης

Αποτέλεσμα εικόνας για Μασούτης

Θέση στην αγορά του e-grocery, η οποία εφέτος κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 6% σε σχέση με το 2015, επιδιώκει να λάβει και η αλυσίδα Μασούτης. Η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα, η οποία πριν από λίγο διάστημα "έριξε" στην αγορά την εφαρμογή scan & shop, ετοιμάζεται σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr να δημιουργήσει το δικό της online κατάστημα.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες που μεταδίδει το capital.gr,  το διαδικτυακό κατάστημα της θα "ανοίξει” μέσα στο 2017. Μέχρι τότε η αλυσίδα "τεστάρει” το συγκεκριμένο κανάλι, τις δυνάμεις της αλλά και τους καταναλωτές της, (σ.σ. πιλοτικά σε αυτή τη φάση στην περιοχή της Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης), μέσω της εφαρμογής Scan&Shop, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να κατεβάσει στο κινητό του να επιλέξει από το φυλλάδιο και να σκανάρει τα προϊόντα που θέλει να αγοράσει και η παραγγελία του να παραδοθεί στο σπίτι του.

Το ενδιαφέρον της Μασούτης να μπει και σε αυτό το κανάλι της αγοράς συνδέεται με τη στροφή που καταγράφεται από μερίδα καταναλωτών, μικρή αυτή τη στιγμή, να κάνει τα ψώνια του σούπερ μάρκετ μέσω ιnternet. Έρευνα του Εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, διαπιστώνει πως οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα βρίσκονται μεν σε πρώιμο στάδιο, αφού μόλις 1 στους 4 (ποσοστό 25%) των online αγοραστών δηλώνει πως έχει κάνει –κάπως συστηματικά- διαδικτυακές αγορές αυτού του είδους, ωστόσο σημειώνουν σημαντική ανάπτυξη χρόνο με τον χρόνο.


Η αύξηση των online αγορών το 2016 επαληθεύεται από το γεγονός ότι 1 στους 10 online αγοραστές άρχισε τις αγορές του το 2016 και από την αύξηση των μεθοδικών/ώριμων Ελλήνων online αγοραστών, αφού το 29% των online καταναλωτών πραγματοποιεί πάνω από το 50% των συνολικών αγορών του ψηφιακά, όταν τα αντίστοιχα  ποσοστά ήταν το 2015 στο 25% και το 2014 στο 9%.
Αύξηση η οποία σχετίζεται και με το κυνήγι καλύτερων τιμών και προσφορών. Συγκεκριμένα στους λόγους που πραγματοποιούν online αγορές οι Έλληνες καταναλωτές αναφέρουν την εύρεση καλύτερων τιμών (73%), την άμεση σύγκριση προϊόντων (55%) και την εύρεση προσφορών (42%).

Το κυνήγι προσφορών και τιμών πάντως μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ και να επηρεάσει αρνητικά την εμπιστοσύνη των online καταναλωτών. Με βάση την έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου 3 στους 10 καταναλωτές δήλωσαν πως μέσα στην χρονιά αγόρασαν από ένα eshop και δεν επέστρεψαν ξανά για αγορές.