5/12/16

Ολη η διαφήμιση πάει στο Facebook και τα άλλα social media >> Καταρρέουν οικονομικά οι εφημερίδες

Αποτέλεσμα εικόνας για woman facebook

Ο τζίρος της διαφημιστικής δαπάνης στα κοινωνικά μέσα (social media) σχεδόν θα φθάσει τον διαφημιστικό τζίρο στις εφημερίδες το 2019 και από το 2020 θα τον ξεπεράσει, σύμφωνα με εκτιμήσεις της διαφημιστικής εταιρείας Zenith Optimedia, μέλους του γιαλλικού ομίλου Publicis.

Η αιτία γι' αυτό είναι ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο ενημερώνονται πλέον για το τι συμβαίνει στον κόσμο μέσω του Facebook και των άλλων κοινωνικών μέσων, συχνά αποκτώντας πρόσβαση στις ειδήσεις από τις κινητές συσκευές τους.

Από το 2020, προβλέπεται ότι οι διαφημίσεις στα κοινωνικά μέσα θα ξεπεράσουν -και με διαφορά- τις διαφημίσεις στις εφημερίδες. Σταδιακά όλο και περισσότερες εταιρείες μεταφέρουν τους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς τους από τα παραδοσιακά μέσα όπως οι εφημερίδες, προς τα κοινωνικά μέσα, όπου οι χρήστες διαβάζουν συχνά πλέον τις ειδήσεις της ημέρας. 

Οι διαφημίσεις σε μορφή online βίντεο αναπτύσσονται με ταχύ ετήσιο ρυθμό της τάξης του 18% (σχεδόν με το ρυθμό αύξησης της διαφήμισης στα social media) και αναμένεται να φθάσουν τα 35,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019, λίγο περισσότερα από τη ραδιοφωνική διαφήμιση (35 δισ. δολάρια), αλλά ακόμη πολύ λιγότερα -σχεδόν το ένα πέμπτο του τζίρου- σε σχέση με την τηλεοπτική διαφήμιση.