BMW Films, «The Εscape» >> Η διαφήμιση για την καινούρια 540i.

Αποτέλεσμα εικόνας για BMW Films, «The Εscape»


Ολόκληρο φιλμ για μιά διαφήμιση είναι κάτι που θα το έκανε μόνο η BMW..

Μιά αυτοκινητοβιομηχανία που είναι γνωστή για τα πολύ καλά διαφημιστικά της...

Δείτε τώρα το τελευταίο φιλμάκι που σαρώνει σε κλικ στο διαδίκτυο...

Η νέα ταινία μικρού μήκους “The Escape”, με πρωταγωνιστές τους Clive Owen, Dakota Fanning, Jon Bernthal και Vera Farmiga, συνεχίζεi την  παράδοση του “The Hire”, μιας σειράς μοναδικών ταινιών μικρού μήκους που κυκλοφόρησαν μεταξύ 2001 και 2002 και τάραξαν τα νερά στη σκηνή του διεθνούς μάρκετινγκ και όχι μόνο: Οι οκτώ ταινίες προβλήθηκαν σε δύο κύκλους και ουσιαστικά λανσάρισαν μία εντελώς νέα τάση.


Ο David Fincher, ήδη γνωστός σαν σκηνοθέτης κινηματογραφικών επιτυχιών όπως “The Game” με τον Michael Douglas και “Fight Club” με τον Brad Pitt, ήταν διευθυντής παραγωγής στον πρώτο κύκλο. Διάσημοι συγγραφείς, σκηνοθέτες και ηθοποιοί έφτιαξαν κάποιες καταπληκτικές ιστορίες. Σε κάθε ταινία, ο Βρετανός ηθοποιός Clive Owen πρωταγωνιστούσε μαζί με μία BMW. Στο δημοφιλέστερο φιλμ του πρώτου κύκλου με τίτλο “Star”, η Madonna ήταν η σταρ στο πίσω κάθισμα μιας BMW M5 με σοφέρ τον Clive Owen. Στο δεύτερο κύκλο που κυκλοφόρησε το 2002, τη διεύθυνση παραγωγής ανέλαβαν οι διάσημοι Χολιγουντιανοί παραγωγοί Ridley και Tony Scott.


Μετά από 15 χρόνια, η BMWFilms.com επιστρέφει με μία ταινία - φόρο τιμής, με τον Clive Owen πάλι πίσω από το τιμόνι και δίπλα του τη Dakota Fanning (“War of the Worlds,” “I am Sam”), το Jon Bernthal (“The Punisher,” “Daredevil”) και τη Vera Farmiga (“The Departed,” “Up in the Air”). Την ταινία σκηνοθέτησε ο Νοτιοαφρικανός σκηνοθέτης και υποψήφιος για Όσκαρ Neill Blomkamp (“District 9”, “Elysium”) και την υλοποίηση ανέλαβε για τη BMW Β. Αμερικής η Geisel Productions που εδρεύει στη Νέα Υόρκη.



«Πιστεύω ακράδαντα ότι η έννοια της ‘Γνήσιας Οδηγικής Απόλαυσης’ εκφράζεται αποτελεσματικά μέσα από συναισθηματικές ιστορίες και ότι με αυτό τον τρόπο μπορούμε να ενισχύσουμε τις βασικές αξίες της μάρκας BMW. Με μία παραγωγή Χολιγουντιανής ποιότητας, πρωταγωνιστές παγκοσμίου φήμης, έναν Οσκαρικό σκηνοθέτη και μία σταθερή 'online first' προσέγγιση, για μία ακόμα φορά εγκαινιάζουμε νέα πρότυπα για το Μάρκετινγκ Περιεχομένου», εξήγησε η Hildegard Wortmann, Ανώτερη Αντιπρόεδρος Μάρκας BMW. «Η νέα ταινία μικρού μήκους 'The Escape' έχει σχεδιαστεί σαν φόρος τιμής στη 15ετή επέτειο του 'The Hire'. Ο Clive Owen ενθουσιάστηκε από την πρώτη στιγμή που άκουσε τα σχέδιά μας. Είμαστε χαρούμενοι που έχουμε πάλι μαζί μας τον Clive  – με το στυλ και τη γοητεία του είναι ιδανικός για το ρόλο».






Σχόλια