5/12/16

Στον ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι απλώς ανίκανοι >> Παίζει κάτι με το λαθρεμπόριο καυσίμων;

Αποτέλεσμα εικόνας για GPS στα βυτιοφόρα

Ο​​ι προηγούμενοι, έστω με το ζόρι, κάτι έκαναν για το λαθρεμπόριο καυσίμων. 

Πέρασαν νόμους, υπέγραψαν υπουργικές αποφάσεις, ψήφισαν την υποχρεωτική εγκατάσταση συστημάτων GPS στα βυτιοφόρα, έτσι ώστε το αφορολόγητο ναυτιλιακό πετρέλαιο να πηγαίνει σε πλοία και όχι σε βενζινάδικα. Το 2009 έγινε υποχρεωτική η εγκατάσταση συστήματος εισροών - εκροών στα πρατήρια, το 2012 δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η υποχρέωση εγκατάστασης GPS στα βυτιοφόρα

Οταν ΣΥΡΙΖΑ έγινε κυβέρνηση, όπως μεταδίδει η Καθημερινή,  αντί να πατάξει το λαθρεμπόριο, μείωσε τους ελέγχους. Το 2014 διενεργήθηκαν 27.365 έλεγχοι και το 2015 μειώθηκαν κατά 67,6% και έφθασαν τους 8.850 («Καθημερινή» 18.19.2016). Ισως πέρυσι να ήταν πολύ απασχολημένοι με την περήφανη διαπραγμάτευση –αυτή με τα πουκάμισα έξω– και δεν είχαν καιρό για καταπολεμήσουν τις παθογένειες της οικονομίας. Ομως το α΄ εξάμηνο του 2016 έγιναν ακόμη λιγότεροι έλεγχοι, δηλαδή 1.702. Με αυτόν τον ρυθμό, ζήτημα είναι αν θα ξεπεράσουν τους 4.000 ολόκληρο το έτος.

Κάποιος μπορεί να σκεφτεί ότι τα αποτελέσματα αυτά οφείλονται στην παροιμιώδη ανικανότητα των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ να χωρίσουν δυο γαϊδουριών άχυρα και δεν είναι πληρωμή κάποιων γραμματίων προς τα μεγάλα συμφέροντα τα οποία τάχαμου κατήγγελλαν. Ερχεται όμως ένα περίεργο νομοσχέδιο στη Βουλή που πρέπει να βάλει ψύλλους στα αυτιά ακόμη και των πιο καλοπροαίρετων. 

Η τοποθέτηση συστήματος GPS στα βυτιοφόρα, αναβάλλονται μέχρι νεωτέρας υπουργικής απόφασης. 

Και όλοι ξέρουμε τι σημαίνει στην Ελλάδα «αναβολή». 

Διαβάζουμε λοιπόν ότι: «Το άρθρο 15 του νομοσχεδίου για την αδειοδότηση επιχειρήσεων ... προβλέπει την έκδοση νέας Κοινής Υπουργικής Απόφασης (έξι!) υπουργών Οικονομίας, Ανάπτυξης, Υποδομών, Μεταφορών, Οικονομικών, Ναυτιλίας και Αιγαίου για τον καθορισμό των προδιαγραφών, τη διαδικασία και τους όρους εγκατάστασης GPS, το ακριβές χρονοδιάγραμμα εφαρμογής, στις συγκεκριμένες κατηγορίες βυτιοφόρων και πλωτών εφοδιαστικών μέσων που υπάγονται στη νέα ρύθμιση» («Καθημερινή» 29.11.2016). Φέξε μου και γλίστρησα, δηλαδή. Αυτό που θεσμοθετήθηκε από το 2012, ήταν να τελειώσει πριν από τρία χρόνια, ξεκινά και πάλι από την αρχή.

Οπότε το ερώτημα έρχεται αυθόρμητα...

Οσο ανίκανοι και να είναι δείχνουν πχ πολύ ικανοί όταν διορίζουν στα "κρυφά" κόσμο και επίσης όταν αναβάλουν μέχρι νεωτέρας (χαιρετίσματα στην εξουσία δηλαδή)  τα GPS στα βυτιοφόρα..

Παίζει κάτι με τον ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με το λαθρεμπόριο καυσίμων?