Καλομοίρα > Ήθελαν να κάνουν τον γιο μου πειραματόζωο

Αποτέλεσμα εικόνας για καλομοιρα



Η Καλομοίρα η οποία επέστρεψε στη Ελλάδα με αφορμή την παρουσία των backstage του «Rising Star», παραχώρησε μια συνέντευξη όπου μίλησε για όλα.

 Μεταξύ άλλων η Καλομοίρα μίλησε για την περιπέτεια υγείας του γιου της Δημήτρη λέγοντας: «Δεν μου ήρθαν όλα ρόδινα, είμαι άνθρωπος που παλεύω και θέλω να είμαι το παράδειγμα για τα παιδιά μου, να τους μάθω στις άσχημες στιγμές να λένε «ευχαριστώ», γιατί έτσι μεγαλώνεις. 

Έχω τον άντρα μου και τα παιδιά μου, αυτό είναι για μένα. Η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετώπισα ως τώρα είναι το θέμα του παιδιού μου. 

Είχα μια περιπέτεια υγείας με τον έναν μου γιο, αλλά τώρα είναι πολύ καλά».

 - Και συνεχίζει: «Ήθελαν να κάνουν ένα τεστ στο παιδί μου. Ναι και ήταν επικίνδυνο να το κάνουν αυτό. Εκεί μίλησα, βρήκα άλλη γιατρό, εκείνη ήταν πιο σωστή και μου είπε: «Ευτυχώς που δεν άφησες να κάνουν αυτό το πράγμα στο παιδί σου», ξεκαθαρίζοντας πως ο γιος της θα λειτουργούσε σαν πειραματόζωο.

Σχόλια