Τζίμης Πανούσης >> Ως αριστερός, είμαι ευχαριστημένος από την καταστροφή του κράτους που κάνει ο Τσίπρας

Αποτέλεσμα εικόνας για Τζίμης Πανούσης

Με το γνωστό μοναδικό του τρόπο σχολίασε την καθημερινότητα και την πολιτική ο Τζίμης Πανούσης, σε δηλώσεις του μετά την πρεμιέρα της νέας του παράστασης.

Ως γνήσιος «αιρετικός», ο Τζίμης Πανούσης δήλωσε ότι «ως αριστερός γέννημα-θρέμμα, είμαι πολύ ευχαριστημένος από την καταστροφή του κράτους που κάνει ο Τσίπρας. Το κάνει λίγο άτσαλα, αλλά δεν έχει σημασία, αυτά μπορεί το παιδί. Μου αρέσει που έχει καταστρέψει την ιδιοκτησία, με τον ΕΝΦΙΑ έχει κάνει πολύ μεγάλο καλό».

Ο «Τζιμάκος» είπε ότι «αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι που εσείς τα Μέσα Μαζικής Εξημέρωσης δεν λέτε ότι με τον ΕΝΦΙΑ έχουν σταματήσει και οι πυρκαγιές, δεν υπάρχουν πλέον οικοπεδοφάγοι, τι να χτίσουν;».

Όσον αφορά στην κατάστασή του, ο Τζίμης Πανούσης είπε ότι «είμαι χάλια, όπως όλοι οι Έλληνες, και έχω ετοιμάσει τη χειρότερη παράσταση», εξηγώντας ότι έμπνευση αντλεί «από τη θλίψη που έχω μέσα μου. Έχω μια εγγενή κατάθλιψη, έχω πνευματικό, έχω ψυχαναλυτή, έχω παράλληλες -όχι σχέσεις- σκέψεις, με αυνανισμό εκτονώνομαι»!

Επίσης, δήλωσε οπαδός του Νίκου Φίλη -«είμαι μέλος της Φιληκής Εταρείας», είπε χαρακτηριστικά και ζήτησε την επιστροφή του στην κυβέρνηση.

Δείτε εδώ τις δηλώσεις του αμίμητου Τζίμη Πανούση:





Σχόλια