Θα πάει ο Χατζηνικολάου στον ANT1; > Απαντάει ο ίδιος


Αποτέλεσμα εικόνας για χατζηνικολαου





Η είδηση ότι ο διάσημος δημοσιογράφος έχει ήδη συμφωνήσει με τον τηλεοπτικό σταθμό του Αμαρουσίου για την παρουσίαση του δελτίου αλλά και της εκπομπής "Ενικός" έκανε τον γύρο του διαδυκτίου προκαλώντας σάλο!

Η δημοσιογράφος Ανθή Βούλγαρη από την εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου "Φτιάξε καφέ να στα πω", επικοινώνησε τηλεφωνικά με το Νίκο Χατζηνικολάου, ο οποίος αυτές τις μέρες βρίσκεται στο εξωτερικό.

Όπως μετέφερε η ίδια, λοιπόν, εκείνος απάντησε ως εξής:

'Δεν θα ήθελα να κάνω δηλώσεις. Κρατήστε μόνο αυτό που θα σας πω… Δεν έχω κλείσει με τον ΑΝΤ1, δεν έχω κλείσει πουθενά. Ως επαγγελματίας, φυσικά και κάνω συζητήσεις. Από εκεί και πέρα, αν κλείσω κάτι θα το μάθετε. Δεν είμαι από αυτούς που δεν το λένε. Από τη στιγμή που εγώ είμαι στο εξωτερικό δεν μπορώ να κάνω κάποια συμφωνία ή οτιδήποτε'

Το φλερτ, τουλάχιστον επιβεβαιώνεται! Για τα υπόλοιπα... αναμένουμε

Σχόλια