Παντρεύεται για 4η φορά ο Στέλιος Ρόκκος



Για τις γυναίκες της ζωής του μίλησε ο Στέλιος Ρόκκος στο περιοδικό You και αποκάλυψε αν τις ταλαιπώρησε ή τον ταλαιπώρησαν. Ο γνωστός τραγουδιστής απάντησε και για την κατάρα που τον... στοιχειώνει!

Τις ταλαιπώρησε τις γυναίκες ή τον ταλαιπώρησαν;

Και τα δύο! Έχεις σηκώσει χέρι; Μία φορά και νιώθω απίστευτη ντροπή για τη συγκεκριμένη κίνηση. Δεν θα με συγχωρέσω ποτέ γι' αυτό!

Διαβάστε ένα μέρος της συνέντευξης:

Κάτι πρέπει να φοβάσαι σε σχέση με τον γάμο! Δεν δικαιολογούνται τρία διαζύγια…

Με ακολουθεί μια κατάρα νομίζω και δεν στεριώνουν.

Αποτέλεσμα εικόνας για Λελέ ροκκος

Αποτέλεσμα εικόνας για Λελέ ροκκος

Έχω την αίσθηση ότι η Λελέ είναι από εκείνες που άλλαξαν τη ζωή σου…

Όπως το λες, με νοικοκύρεψε!

Πιστεύεις στο 'Για πάντα μαζί';

Μαζί της θέλω να το πιστεύω…

Της έχεις τυφλή εμπιστοσύνη;

Μέχρι να αποδειχτεί το αντίθετο βεβαίως.

Ψάχνεις το κινητό της;

Εκείνη το δικό μου! Μάλιστα, έχει ενεργοποισει μια εφαρμογή που τα μηνύματά μου έρχονται και στα δύο κινητά. Μη σου πω ότι πολλές φορές τα βλέπει πρώτα εκείνη. Και αυτό συμβαίνει για επαγγελματικούς λόγους! Επειδή είμαι χαμένος συνέχεια στη θάλασσα, διαχειρίζεται πολλά πράγματα της δουλειάς μου.

Οι γυναίκες αισθάνονται ασφαλείς μέσα σε μια δέσμευση.

Θα τολμούσες έναν γάμο μόνο για αυτόν τον λόγο;

Για τη Λελέ, ναι, θα το κάνω, είναι θέμα χρόνου!

Της έχεις κάνει πρόταση γάμου;

Κάτι έχω στο μυαλό μου, θέλω να της μείνει αξέχαστη αυτή η μέρα.

Σχόλια