Μπουτάρης > Μέχρι 100 χρονών θα είμαι δήμαρχος Θεσσαλονίκης

Αποτέλεσμα εικόνας για μπουταρης




«Κανένας δεν θέλει εκλογές, ούτε οι δανειστές, ούτε ο κόσμος και άλλη δουλειά δεν είχαμε από να πηγαίνουμε όλο σε εκλογές». Αυτό δήλωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “Πρακτορείο 104,9 FM”.

Όπως πρόσθεσε, καλώς ο πρωθυπουργός έδωσε το επίδομα στους χαμηλοσυνταξιούχους. Διαφώνησε, όμως, με τον τρόπο, επειδή έκανε “ζαβολιά” στους δανειστές. Ο ίδιος συμφώνησε με τον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο, ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο η λιτότητα και αν δεν αλλάξει λογική η Ε.Ε. είναι “επικίνδυνη” για την ίδια την ύπαρξη της.

Για τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκο Μητσοτάκη είπε ότι έχει πολύ δύσκολο έργο, γιατί πρέπει να ξεκαθαρίσει ποιο είδος της δεξιάς θέλει να οργανώσει και τον χαρακτήρισε “εξαιρετικό”, ξεκαθαρίζοντας, πάντως, ότι δεν τον ψηφίζει.

“Μέχρι εκατό χρονών θα είμαι δήμαρχος Θεσσαλονίκης” ήταν η απάντηση του Γιάννη Μπουτάρη στον επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στον Δήμο, Σταύρο Καλαφάτη, που χθες, από τη συχνότητα του “Πρακτορείου 104,9 FM”, εξέφρασε την εκτίμηση πως το 2019 κλείνει ο κύκλος Μπουτάρη στη δημαρχία και συμπλήρωσε: “Εγώ για να γίνω 100 χρονών θέλω άλλα 25 χρόνια. Μπορεί ο Σταύρος να είναι 25 χρόνια υποψήφιος, αλλά δήμαρχος θα είμαι εγώ”.

Σχόλια