Πόλεμος προσφορών ανάμεσα σε Βασιλόπουλο και Lidl για τους πελάτες του Μαρινόπουλου

Αποτέλεσμα εικόνας για σουπερ μαρκετ



Η «εξυγίανση» του Μαρινόπουλου έφερε πόλεμο τιμών στα σούπερ μαρκετ


Θεωρητικά ωφελημένος θα βγει ο καταναλωτής. Σίγουρα χαμένοι είναι οι προμηθευτές και οι εργαζόμενοι στον χώρο των σούπερ μάρκετ.

«Πόλεμος» τιμών έχει ξεσπάσει ανάμεσα στην ΑΒ Βασιλόπουλος και την Lidl Hellas για να κερδίσουν τους πρώην πελάτες του Μαρινόπουλου.

Λίγες ημέρες μετά την έναρξη της διαφημιστικής εκστρατείας της ΑΒ Βασιλόπουλος με κεντρικό σύνθημα «Αληθινά χαμηλές τιμές», η Lidl Hellas πέρασε χθες στην αντεπίθεση με διαφημιστική εκστρατεία η οποία έχει κεντρικό σύνθημα «Μόνιμα χαμηλές τιμές».

Δύο είναι οι βασικοί λόγοι αυτού του «πολέμου προσφορών»: πρώτον, ο τζίρος που πραγματοποιούσε μέχρι πέρυσι ο Mαρινόπουλος και παρά τα όποια προβλήματα διαμορφώθηκε το 2015 σε 1,28 δισ. ευρώ. Δεύτερον, οι πελάτες του Μαρινόπουλου έχουν «πολιτογραφηθεί» ως «κυνηγοί προσφορών» κι επομένως ο τρόπος προσέλκυσής τους είναι ακριβώς η πραγματοποίηση συνεχών προσφορών
πηγή

Σχόλια