Ποιοί τα δίνουν και ποιοί τα παίρνουν; Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος καταθέτει τις εμπειρίες του

 Να σας πω εγώ ποιοι τα έδιναν και ποιοι τα έπαιρναν
Στις αρχές της δεκαετίας του '90 με κάλεσε ένας από τους ισχυρότερους επιχειρηματίες της χώρας στο γραφείο του να κουβεντιάσουμε για μια υπόθεση, με την οποία είχα ασχοληθεί κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής μου εκπομπής.
 Αφού ολοκληρώθηκε η κουβέντα και ετοιμαζόμουν να αποχωρήσω, μου πέταξε την είδηση. «Ξέρεις» μου λέει, «η οικογένειά μας αποφάσισε να κάνει τον αδελφό μου Πρόεδρο της Δημοκρατίας»… Προσέξτε: όχι «σχεδιάζει» ή «σκέπτεται», ούτε καν «να προτείνει». Να κάνει!

«Να κάνει πώς;» ρώτησα εγώ δήθεν αφελώς. Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται έτσι. Δεν είναι μια απλή υπόθεση, όπου αποφασίζει μία οικογένεια.

Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω τη φράση μου όταν άκουσα τη φωνή του αλλοιωμένη να με ρωτάει: «Και ποιος αποφασίζει;».

«Αυτοί» του απάντησα, δείχνοντάς του το Κοινοβούλιο στο βάθος του ορίζοντα, από το παράθυρο του γραφείου του. «Εάν έχετε σκοπό να κάνετε μια τέτοια κίνηση, που εγώ θεωρώ λανθασμένη, θα σηκωθούν στο πόδι».

Γύρισε και με κοίταξε απαξιωτικά, δίνοντάς μου να καταλάβω ότι βρισκόταν σε δίλημμα, εάν ήμουν απλώς μαλάκας ή και αφελής ταυτόχρονα...

«Αυτοί δεν αποφασίζουν εδώ και χρόνια» φώναξε δυνατά και αμέσως μετά, χαμηλώνοντας τον τόνο της φωνής του, με κάλεσε δίπλα του, από την πλευρά του γραφείου όπου καθόταν, για να μου δείξει το περιεχόμενο ενός τεράστιου βιβλίου, που επρόκειτο να το θυμάμαι σε όλη μου τη ζωή!

Δεν ήταν το Ευαγγέλιο, έμελλε όμως ως τέτοιο να καταχωρηθεί στη συνείδησή μου.

Ξεφυλλίζοντάς το μου έδειχνε ονόματα πολιτικών που χρηματοδοτούσε η οικογένεια.
Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Σχόλια