Σέ πανικό πλέον στό ΠΑΣΟΚ. Θά βγάλουν (από αύριο) σποτάκια με μαύρη προπαγάνδα για τον Καραμανλή. Γιατί άραγε;

Φαίνεται πώς στο ΠΑΣΟΚ αλλάζουν απο αύριο στύλ καί στόχευση στήν επικοινωνιακή τους καμπάνια...
Λένε ότι οι επιτελείς τού κόμματος θα παρακολουθούνε κάθε βράδυ τις ομιλίες Καραμανλή και αμέσως μετά (?) το ίδιο βράδυ θα βγάζουν σποτάκια αποδομώντας αυτά πού είπε πρίν...
Επί πλέον θα βγάλουν σποτάκια όπου θα εμφανίζεται η φωτογραφία τού Καραμανλή αρχικά έγχρωμη, και ενώ θα λέει μιά φωνή τά υποτιθέμενα ψέματα τού Καραμανλή, μετά θα τρέμει και θα σπάει και τελικά θα γίνεται ασπρόμαυρη και θα παγώνει...

Πρόκειται ασφαλώς για μαύρη διαφήμιση ....
Διαφήμιση πού κινείται στα όρια της δεοντολογίας....
Το ερώτημα βέβαια είναι άλλο....
Γιατι θα τα κάνει όλα αυτά απο αύριο το ΠΑΣΟΚ?
Τί είδε στίς δημοσκοπήσεις και αλλάζει 5 μέρες πρίν τις εκλογές τακτική?
Τί παίζει με τα νούμερα?
ΥΓ Πρός το τέλος της εβδομάδας - μάλλον - θα τρέξει και το περίφημο σποτάκι με τον Γιώργο μονομάχο να μπαίνει στην αρένα....

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ρε wolf, τι θα γίνει, θα μάθουμε καμιά δημοσκόπηση;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Οι άτιμες οι δημοσκοπήσεις που δεν μπορούν να δημοσιεύσουν έχουν βγάλει λαβράκια φαίνεται.
Τώρα στην τούρλα του Σαββάτου τί να κανουν και αυτοί, απελπισμένες κινήσεις μόνο.
Οι αναποφάσιστοι αποφάσισαν.
Έκλεισαν οι πόρτες και κατέβηκαν τα ρολά.
Προλαβαίνουν να αλλάξουν αρχηγό σε 5 μέρες;
Ότι μπορούν κάνουν οι κακόμοιροι.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εγω δε μπορω να καταλαβω τι νοημα ειχε το αποψινο διαγγελμα του Τζεφρυ.
Ειπε κατι καινουριο ??
Οχι.
Τι βλεπουν στην Ιπποκρατους??
Μαλλον τη ταινια χαμηλο βαρομετρικο.

Τι μετρανε??
Τα κουκια που δε τους βγαινουν.

Φαινεται οτι το "οραμα της αυτοδυναμιας" παει περιπατο και ο Βενιζελος στηνει αντισκηνο εξω απο το Ζαππειο.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Προς Ανωνυμο:
Ρε wolf, τι θα γίνει, θα μάθουμε καμιά δημοσκόπηση;

28 Σεπτέμβριος 2009 8:53 μμ
Η δημοσιοποιηση των δημοσκοπησεων απαγορευεται.

Ωστοσο επειδη ο wolf μιλαει με παρα πολυ κοσμο θα ειχε μεγαλο ενδιαφερον να μαθουμε την AIΣΘΗΣΗ που εχει διαμορφωσει απο τις επαφες του αυτες
Ο χρήστης vag είπε…
Ρε παιδιά, τι απαγορεύεται; Θα τρελαθούμε; Άλλες φορές δεν είχαμε καθημερινή ενημέρωση από τα blogs για τις "απαγορευμένες" δημοσκοπήσεις; Τι στο διάλο γίνεται φέτος και δεν μαθαίνουμε τίποτα; Δεν μπορώ να καταλάβω...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΒΓΗΚΕ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΛΑ ΣΑΚΗΣ!!!!
ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΕΧΕΙ!!!!1
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΤΟΦΑΤΣΑ Ο ΑΤΙΜΟΣ, ΟΛΟ ΓΚΡΙΜΑΤΣΕΣ ΚΑΝΕΙ!!!

ΚΑΛΑ ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΑΙΣΧΟΣ ΘΑ ΦΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΡΑΞΙΜΟ...ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟ!!!!!ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΣ........!!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πρέπει να είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα για να βγαίνει ο Γιωργάκης σε τέτοιου είδους διαγγέλματα. Μεγάλη βουτιά μάλλον.
Ο χρήστης vag είπε…
Ρε γαμώτο, θα μάθουμε καμιά δημοσκόπηση ή θα κάνουμε εικασίες για τη διαφορά με βάση τις καθημερινές εμπνεύσεις των ΠΑΣΟΚων?

wolf, έχω φαγωθεί, το ξέρω, αλλά τι να σου κάνω που μας αφήνεις με την περιέργεια...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μπαίνεις σε ένα μαγαζί για να αγοράσεις κάτι πχ. ένα air-condition.
Εάν πχ. σου πεί ο μαγαζάτορας ότι αυτό το air-condition έχει αυτά τα πλεονεκτήματα και αυτά τα μειονεκτήματα, ξέρεις ότι νοιάζεται για τον πελάτη.
Δεν στα ωραιοποιεί, σου τα περιγράφει και αφήνει εσένα να αποφασίσεις.
ΣΕ ΒΑΖΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ.
Στην ουσία δεν υπάρχει πωλητής, ο μαγαζάτορας είναι σύμβουλος, γιατί δίνει σε εσένα την ευθύνη της επιλογής.
Πρόκειται για σωστό επαγγελματία που νοιάζεται για την αξιοπιστία του προς στον πελάτη που πρέπει να μείνει ευχαριστημένος.
........................................
Μπαίνοντας σε ένα άλλο μαγαζί που ο πωλητής σου λέει τί φανταστικό μηχάνημα, η τελευταία λέξη της τεχνολογίας, το έχουν πάρει πολλοί άλλοι πελάτες μου, κλπ.
ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙ, ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΣΟΒΑΡΟ.
Γιατί;
ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ.
Εάν ήταν τόσο καλό το air-condition θα χρειαζότανε τόσο μεγάλη προσπάθεια από τον πωλητή;
Θα χρειαζότανε το ατέλειωτο μπλα-μπλα, ενδεχομένως διανθισμένο με ένα σωρό ψέματα ή υπερβολές;
ΘΑ ΠΟΥΛΟΥΣΕ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Εσύ, σαν πελάτης, δεν ξέρεις ΓΙΑΤΙ τα ωραιοποιεί ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ο πωλητής αλλά ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΙΟΣ.
Ξέρεις ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτό το μηχάνημα.
Είτε είναι παλιό μοντέλο και δεν έχει ανταλλακτικά, είτε κάνει θόρυβο το βράδυ, είτε καίει πολύ ρεύμα, είτε είναι αναξιόπιστο, ποιό ακριβώς είναι το πρόβλημα δεν το ξέρεις.
ΞΕΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ.
Επίσης ξέρεις ότι μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.
........................................
Βάλε τώρα τα παραπάνω στην πολιτική ζωή μας.
Εμείς είμαστε οι πελάτες.
Τα ιδιωτικά κανάλια και οι εφημερίδες είναι ο πωλητής.
Το εμπόρευμα είναι ο πολιτικός αρχηγός
Οι δημοσκοπήσεις (αληθινές ή μαϊμού) είναι πόσοι άλλοι πελάτες αγοράζουν το μηχάνημα.
Η πολιτική αξιοπιστία είναι η τεχνική εξυπηρέτηση.
Τόσο απλά.
ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΘΩ:
ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ή ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Είναι θέμα φιλοσοφίας ζωής.
Ας αποφασίσουμε συνετά για την ζωή και το μέλλον μας.
Σε τελική ανάλυση, είναι πολύ πιο σημαντική από ένα air-condition.