«Αυτός ήτανε στη 17, ο Αρχή...» καί κάποιος τούς είχε πεί ότι τούς παρακολουθούν...


Δείτε δυό περίεργες συνομιλίες μεταξύ Τρομπούκη - Βλαστού. Στη μία μιλάνε για κάποιον πού είναι στήν 17 (17 Νοέμβρη?) καί μάλιστα Αρχή... (αρχηγός?) καί στη άλλη φαίνεται ξεκάθαρα ότι κάποιος (επίορκος αστυνομικός?) τούς έχει ειδοποιήσει ότι παρακολουθούνται....

ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Να σου πω, ο Καλο... σε γουστάρε... πεθαίνει.
ΒΛΑΣΤΟΣ: Σώπα ρε. Ποιος είναι αυτός;

ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Ναι ρε. Ναι. Σε γουστάρει.

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ο δικός σου;

ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Ναι ο ΚΑΛΟΣ, ναι... μου λέει αυτός είναι πολύ καλό παιδί, μ' αρχίδια άντρας, δεν βλέπεις; Τον ακούω από τη φωνή εγώ, μου λέει. Αυτός είναι ήτανε στη 17, αυτός ήταν ο Αρχή...

[assets_LARGE_t_420_4367213.JPG]


και....
«Διέβρωσαν» ακόμα και τους κοριούς της ΕΥΠ! Τουλάχιστον τέσσερις ημέρες πριν από τη σύλληψη των φερόμενων ως μελών της «σπείρας των 16», ο Παν. Βλαστός είχε μάθει ότι «πολλά μηχανάκια» κατέγραφαν τις... μουσικές τους.
Κάποιος «άνθρωπος» που ήταν σε θέση να γνωρίζει για την «άκρως απόρρητη» επιχείρηση της ΕΥΠ, έσπευσε να προειδοποιήσει τον φερόμενο ως εγκέφαλο της απαγωγής Παναγόπουλου ότι οι συνομιλίες τους καταγράφονται.

Οπως μάλιστα προκύπτει από διάλογο ανάμεσα σε Βλαστό και Τρομπούκη, στις 29/6, ο πληροφοριοδότης του, για να καταδείξει την αξιοπιστία της... είδησής του μετέφερε ακόμη και ολόκληρους διαλόγους ανάμεσα στα μέλη της σπείρας.

Η επίμαχη τηλεφωνική συνομιλία Βλαστού - Τρομπούκη, από την οποία αναδεικνύεται η εμπλοκή και έτερου προσώπου ενδεχομένως και μέσα από την ΕΥΠ, έχει ως εξής:

Τρομπούκης: Κάθομαι και κάνω, ψάχνω το κεφάλι μου...

Βλαστός: Ναι.

Τρομπούκης: Να δω πώς γίνεται το έργο. Μάλλον κουτί μόνο απ' έξω.

Βλαστός: Σίγουρο, αυτό σου λέω.

Τρομπούκης: Ναι. Μόνο με κουτί όμως, ξέρεις, κατάλαβες ε;

Βλαστός: Οχι φίλε, έχουν μηχανάκι άλλο, ακούς: Εχει άλλο μηχανάκι η φιλενάδα αυτή, έχει ένα άλλο μηχανάκι φίλε που το... κανονικά, να ξέρεις. Τη... όλη η μουσική την ακούνε, κατάλαβες;

Τρομπούκης: Ναι, ε;

Βλαστός: Ολη η μουσική, ναι. Κατάλαβες;

Τρομπούκης: Μάλιστα, γιατί εκεί δεν είναι μόνο αυτό το μηχανάκι, είναι πολλά.

Βλαστός: Ναι ρε φίλε, αλλά άκου ο άνθρωπος αυτός...

Τρομπούκης: Ναι.

Βλαστός: Μου 'πε πράγματα, ακούς; Μου 'πε δηλαδή πράγματα...

Βλαστός: Που έχω μιλήσει εγώ μαζί σου, να καταλάβεις για παράδειγμα, κατάλαβες;

Βλαστός: Ε, μου 'πε πράγματα παράδειγμα που 'χω μιλήσει με κάτι άλλα παιδιά.


Τρομπούκης: Χμμμ...

Βλαστός: Κατάλαβες τι σου λέω;

Βλαστός: Λοιπόν, για τέτοια για «ταξίδια», κατάλαβες;

Τρομπούκης: Χμμ...

Βλαστός: Κατάλαβες; Γιατί έχει γίνει μια μαλακία, ξέρεις τι μαλακία έγινε;

Βλαστός: Αμα σου πω θα τρελαθείς. Αμα σου πω τι μαλακία έγινε, θα τρελαθείς ρε συ.

Βλαστός: Ακου να πούμε με τους πούστηδες να τρελαθείς. Αμα σου πω, θα τρελαθείς.http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=61867


Σχόλια