Καραβέλας: «Θα γυρίσω και θα μπω μόνος μου φυλακή αν…»


Ο φυγάδας και «Νο2» στέλεχος της Siemens στο κομμάτι της οικονομικής διαχείρισης Χρήστος Καραβέλας δηλώνει ότι θα επιστρέψει από το Μόναχο –όπου βρίσκεται– στην Ελλάδα και θα πάει στη φυλακή! Με έναν όρο, όμως, όπως λέει, μέσω ανθρώπων του περιβάλλοντός του: «Να διενεργηθεί πραγματογνωμοσύνη προκειμένου να διαπιστωθεί εάν ο ΟΤΕ πράγματι ζημιώθηκε με τη σύμβαση 8002 για την ψηφιοποίηση. Μόνον έτσι θα αποδειχτεί ότι δεν υπάρχει ζημιά για το ελληνικό Δημόσιο και άρα δεν υφίσταται και αδίκημα. Αν πράγματι ζημιώθηκε ο ΟΤΕ ή το ελληνικό Δημόσιο θα γυρίσω μόνος μου στην Ελλάδα και θα μπω στη φυλακή»…
Δεν ξέρει αν θα δικαστεί στη Γερμανία. Μελετά τις επόμενες κινήσεις του: «Περιμένω τις συμβουλές του δικηγορικού γραφείου, στο οποίο έχω αναθέσει και χειρίζεται την υπόθεσή μου εδώ για να αποφασίσω τι θα κάνω. Το βασικότερο από όλα είναι να δεχτεί η Εισαγγελία του Μονάχου να ανοίξει η δικογραφία και για μένα, τη στιγμή που υπάρχουν πράξεις που έχουν τελεστεί εδώ».
Το τοπίο αναμένεται να ξεκαθαρίσει σε περίπου 15-20 ημέρες. Μέχρι τότε ο Χρήστος Καραβέλας υποστηρίζει ότι «θα κάνω υπομονή. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την υπεράσπισή μου στην Ελλάδα. Λέω στο δικηγόρο μου, τον κ. Μαρκουλάκο: Πάλεψε όσο μπορείς». Αποφεύγει να… κάψει τα χαρτιά του για το αν έχει στοιχεία τα οποία θα αποκαλύψει. Εμφανίζεται ως «εξιλαστήριο θύμα» και αρκείται να πει: «Θεωρώ ότι η υπόθεση έχει πολιτικές προεκτάσεις και γι’ αυτό το ένα κόμμα χτυπά το άλλο χρησιμοποιώντας εμάς».
Χαρακτηρίζει τα εντάλματα σε βάρος της οικογένειάς του «εκδικητικά»: «Η Δικαιοσύνη που είναι το κοινό περί δικαίου αίσθημα έχει τραυματιστεί αφάνταστα με τη σύλληψη και την προφυλάκιση της οικογένειάς μου. Είναι πράγματα που συμβαίνουν σε κάθε οικογένεια. Δηλαδή να ανοίγουν οι γονείς κοινούς λογαριασμούς με τα παιδιά τους χωρίς να το γνωρίζουν τα παιδιά». Και επιμένει: «Τα παιδιά μου δεν έχουν καμία σχέση. Δεν γνώριζαν τίποτα».
Η φωνή του αλλάζει, όταν μιλάει για τη γυναίκα του Μάρθα που βρίσκεται στη φυλακή. «Η σύζυγός μου με πίστη και αγάπη έκανε ό,τι της έλεγα…». Οταν ακούει για μία ακόμη φορά την κλασική ερώτηση «γιατί επέλεξε την οδό της φυγής», δείχνει να δυσαρεστείται.
«…Θεωρούσα δεδομένη και προαποφασισμένη την προφυλάκισή μου. Στα 71 μου χρόνια με μία εγχείρηση ανοικτής καρδιάς που είχα κάνει το 2002 και πέντε by pass σκέφτηκα να παλέψω απέξω και όχι από τη φυλακή.
Εφυγα για τη Γερμανία, διότι έβλεπα τη μεθόδευση της προφυλάκισής μου και δεν πίστευα ποτέ ότι με τη φυγή μου θα εξαντλούσαν την εκδικητικότητά τους εις βάρος της οικογενείας μου, που δεν έχει καμία σχέση. Αλλωστε κανείς δεν εγκαταλείπει εύκολα τη σύζυγο και τα παιδιά του σε αυτήν την ηλικία για να ζει κυνηγημένος»…http://www.e-tipos.com/newsitem?id=94061

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Προσέξτε λογική. Να γίνει εξέταση για να δείτε αν ζημειώθηκε ο ΟΤΕ. Το θέμα δεν είναι αυτό μεσιέ, το θέμα είναι ότι υπήρξαν λεφτά του λαού, που φαγώθηκαν. Και βέβαια δεν υπάρχει όφελος όταν κάποιοι βουτάνε και ληστεύουν. Γιατί τα πόσα αυτά δεν ήταν δωρεές από την φιλέσπλαχνη εταιρία προς εσένα, αλλά προϊόν απατεωνιάς και χειρισμού. Τι είναι τούτος βρέ???????