Συνάντηση Παπανδρέου - Σημίτη. Υποκλέψαμε και σάς δίνουμε τόν διάλογο πού έγινε...


Οι διάλογοι πού θα διαβάσετε παρακάτω είναι βέβαια ψεύτικοι και φανταστικοί.
Ομως σάς λέμε ότι και οι διάλογοι πού θα δείτε το βράδυ στα κανάλια και αυτοί ψεύτικοι και φανταστικοί θα είναι...
 ----Γιώργο μου γειά σου...
Οπως ξέρεις σέ μισώ βαθειά...
Σέ θεωρώ εντελώς ανίκανο και πιστεύω ότι άν ο πατέρας σου δέν ήταν ο Ανδρέας τώρα δέν θα ήσουν ούτε κλητήρας...
Είσαι περίπτωση...
Επειδή δέν μπορώ ούτε να σε βλέπω σού λέω τούς όρους μας...
Θέλουμε το 80%.
Αυτό σημαίνει ότι θέλουμε τα υπουργεία Οικονομικών και ΠΕΧΩΔΕ....
Θέλουμε επίσης το Αμύνης...
Εσείς κρατήστε το Ανάπτυξης γιά να τρέχει ο Ραγκούσης στίς λαικές και βάλε και τον Παπακωνσταντίνου στό Πολιτισμού πού είναι και μορφωμένος και σπουδαγμένος να βλέπει τα αρχαία ...
Σέ περίπτωση πού δέν σου αρέσει η προτασή μας μου παράγγειλαν να σου πώ τρία γράμματα...
C4I...
Εσύ ξέρεις μού είπαν...
---------Κώστα μου γειά σου...
Σέ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...
Τα αισθήματα είναι αμοιβαία...
Εγώ όχι μόνο σε μισώ βαθεια αλλά επί πλέον σε σιχαίνομαι...
Τώρα πού θα φύγεις θα κάνω ένα ντούς...
Σιγά μη σάς δώσουμε Οικονομίας, ΠΕΧΩΔΕ και Αμύνης...
Γιά μ@λ@κες ψάχνετε?
Θά κρατήσουμε το Οικονομίας καί ένα απο τα δύο (Αμύνης ή ΠΕΧΩΔΕ) πές τους να διαλέξουν...
Σέ περίπτωση πού δέν σάς αρέσει έχω να σού πώ πολλά γράμματα όχι τρία...
Ξεκινάω μέ ένα ονοματάκι...
Tsoukatos...
Και άλλα έχουμε όμως πές τους....
Αμυνα κλπ....
Σκεφθείτε και πείτε μου....

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλό, πολύ καλό.
Ο διάλογος σκοτώνει.
Κόντεψα να κατουρηθώ με τα Γιώργο μου και Κώστα μου ....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Όσο και να νομίζουνε ότι ο λαός έχει ξεχάσει το παρελθόν (και των δύο) δεν έχει σημασία.
Λοβοτομή δεν θα μας κάνουν οι χρηματοδότες τους, θυμόμαστε.