Απίστευτη αποκάλυψη τής Στέλλας Μπεζαντάκου. Τά έχω με τον Θανάση (γιό τού Ζαχόπουλου) εδώ και ενάμιση χρόνο....




Εμείς νομίζαμε ότι η σχέση της Στέλλας Μπεζαντάκουμε τον υιό Ζαχόπουλου, Θανάση μετράει μόλις λίγους μήνες και η Στέλλα με την αποκάλυψη της ότι είναι ζευγάρι εδώ κι ενάμιση χρόνο μάς έστειλε αδιάβαστους! Ενάμιση χρόνο και δεν το είχαμε πάρει χαμπάρι νωρίτερα; Πες μου ότι η Στέλλα έβαλε τα γυαλιά σε όλους τους κοσμικούς «προστατεύοντας» την προσωπική της ζωή και θα γίνω μούσι να με ξουρίσεις!

Τέλος πάντων, η σχέση της με το νεαρό δικηγόρο καλά κρατεί και η Μπεζαντάκου αποφάσισε ότι τώρα είναι η ώρα να μιλήσει γι αυτήν. «Είμαι μαζί με τον Θανάση και είμαστε πολύ καλά. Είναι πολύ γλυκός, πολύ τρυφερός άνθρωπος και δε θα μιλούσα για αυτή τη σχέση, αν δεν ήταν ουσιαστική», δηλώνει σε συνέντευξη της στο περιοδικό Down Town. Και είναι τόσο... ουσιαστική φίλε μου, που ο γάμος δεν αποκλείεται. 

Αυτά είναι γλέντια και χαρές για την οικογένεια Ζαχόπουλου. Χο. Επίσημα, δεν έχουν πάρει κάποια απόφαση, αλλά έχουν κάνει συζητήσεις και ο υιός Ζαχόπουλου είναι εκείνος που θέλει περισσότερο το γάμο. Η Στέλλα, ως μεγαλύτερη, είναι πιο συγκρατημένη. Αλλά, το καμπανάκι της μητρότητας... καμπανάκι και ως φαίνεται έχει αρχίσει να χτυπάει σαν τρελό. Και η all time classic απεγνωσμένη απορία «Εγώ πότε θα γίνω μάνα» είναι και για την Στέλλα. 

Όπως λέει και η ίδια, τα χρόνια περνάνε (και πίσω δεν γυρνάνε Στέλλα μου) και κάποια στιγμή θέλει να γίνει μάνα. Και τώρα άμα της τύχει, θα το κρατήσει το παιδί κι ας μην έχει παντρευτεί. Αυτό, πάλι, με το γάμο.. όλες μα όλες να μη θέλουν πια να παντρευτούν; Και να προσπαθούν να μας πείσουν ότι ποτέ μικρές δεν ονειρεύτηκαν νυφικά και τελετές..http://www.womenonly.gr/loipon/kosmikaarticle.asp?catid=13943&subid=2&tag=10626&pubid=1863553

Σχόλια