Πιάνοντας ένα ακόμα πραγματικά σοβαρό θέμα σάς αποκαλύπτουμε σέ ποιόν έκανε καμάκι η Μάρω Λύτρα....

Μάρω Λύτρα

Σε ποιον έκανε καμάκι;

Μάρω1
Μάρω Λύτρα όχι μόνο φωτογραφήθηκε σούπερ σέξι στο Nitro που κυκλοφορεί, αλλά είχε τα κότσια να παραδεχτεί πως μια πραγματική γυναίκα ξέρει να διεκδικεί αυτόν που θα της γυαλίσει στο μάτι.

 

«Αφού συνήθως αυτός που μου αρέσει δεν κάνει τίποτα, τον κερνάω εγώ. Έτσι συνέβη και με τον πρώην άντρα μου, που τον γνώρισα να παίζει μουσική στο studio Unisound στο Μόντρεαλ, όπου πήγαινα και ηχογραφούσα για 100 δολάρια dance tracks, τα οποία πουλούσαν μετά. Την πρώτη φορά που τον είδα θυμάμαι ότι είχε χιονοθύελλα έξω κι εγώ είχα καθίσει στο λευκό τζιπάκι μου και περίμενα να δω πότε θα βγει. Τον βλέπω να έρχεται προς το μέρος μου, με την κιθάρα στην πλάτη του και τον άνεμο να φυσάει γύρω του, ανοίγω την πόρτα του συνοδηγού και του λέω "Γιατί δεν έρχεσαι να κάτσεις εδώ που είναι ζεστά;". Και Μπήκε. "Τώρα μπορώ να έχω το νούμερό σου και να βρεθούμε κάποια στιγμή;", τον αιφνιδίασα και αν και με κοίταξε απορημένος μου το έδωσε. Ήμουν 24 ετών τότε και, όχι, δεν ήταν η πρώτη φορά που το έκανα».


Για περισσότερες σέξι φωτό και συναρπαστικές ιστορίες από τη ζωή της Μάρως δείτε το Νitro που κυκλοφορεί.

Σχόλια