Μόνικα Μπελούτσι : "Το κορμί μου είναι τρομερά σημαντικό"




Αν για κάποιο λόγο έπρεπε να επιλεγεί μόνο ένας άνθρωπος πάνω στη Γη για να ορίσει την έννοια της γυναίκας θα αρκούσε η εκρηκτική Ιταλίδα Μόνικα Μπελούτσι, που ακύρωσε κάθε κλισέ ομορφιάς προκειμένου να αποδείξει πως πίσω από μια θηλυκή κόλαση κρύβεται πάντοτε ένας πανανθρώπινος παράδεισος. 


Η Μόνικα γ
ια την ομορφιά
«Νιώθω καλά και άνετα με τον εαυτό μου, αλλά όχι επειδή είμαι όμορφη. Ξέρω πολλούς όμορφους ανθρώπους που οι ζωές τους είναι φρικτές. Νιώθουν τόσο άβολα με τον εαυτό τους. Το να νιώθεις άνετα δεν έχει να κάνει με το πώς είσαι εξωτερικά αλλά με το πώς νιώθεις εσωτερικά. Είμαι τυχερός άνθρωπος γιατί έχω αγαπηθεί πολύ».

«Η ομορφιά είναι κάτι ζωντανό και ενδιαφέρον όταν μπορείς να το ζεις».

«Τα πρώτα χρόνια με κοιτούσαν και σκέφτονταν "ακόμη ένα μοντέλο που θέλει να γίνει ηθοποιός". Το πρόβλημα είναι ότι μπορεί να σε συγχωρέσουν αν είσαι ταλαντούχα, αν είσαι έξυπνη... Αλλά δεν συγχωρούν ποτέ την ομορφιά. Λυπάμαι που το λέω, αλλά είναι αλήθεια. Αν είσαι όμορφη πρέπει να είσαι ηλίθια».

«Ποτέ δεν υπήρξα αδύνατη, πάντα είχα τις καμπύλες μου. Δεν πιστεύω όμως ότι υπάρχει μόνο ένα είδος ομορφιά. Ενιωθα πάντοτε καλά με τον εαυτό μου. Ισως αυτό να είναι το μυστικό. Η πραγματική ομορφιά πηγάζει από μέσα μας και οφείλουμε να της επιτρέψουμε να μας κατοικήσει».

«Η ομορφιά μπορεί να αποβεί σε αναπηρία αν είσαι ανόητος. Οχι όμως αν είσαι έξυπνος και ξέρεις πως να την εκμεταλλευτείς».

Για τα ταλέντα της
«Το κορμί μου είναι τρομερά σημαντικό... Το πρόσωπό μου, τα χέρια μου, τα πόδια μου, τα μάτια μου, όλα. Χρησιμοποιώ οτιδήποτε διαθέτω για να μπορώ να εκφράζομαι».

«Οι συνεργάτες μου με εκτιμούν όχι τόσο για την ομορφιά μου, τη χάρη ή την αισθησιακή μου συμπεριφορά. Με εκτιμούν για τις υποκριτικές μου ικανότητες και είμαι πολύ ευτυχισμένη γι’ αυτό».

Για τη μητρότητα
«Για μένα το να μείνεις έγκυος και να γεννήσεις ένα παιδί είναι το πιο όμορφο πράγμα που μπορεί να συμβεί στη ζωή μιας γυναίκας. Είμαι πιο δυνατή και πιο ευτυχισμένη τώρα. Νιώθω σαφώς πιο ολοκληρωμένη. Αλλά παραμένω ηθοποιός και είμαι έτοιμη να κάνω το πιο τρελό πράγμα αν μου ζητηθεί. Επειδή είμαι μητέρα δεν σημαίνει ότι θα παίζω μόνο σε παραμύθια, ούτε ότι θα διαλέγω πάντα ρόλους του καλού κοριτσιού. Δεν είναι αυτό που θέλω να δώσω ως παράδειγμα στην κόρη μου. Δεν είμαι καλό κορίτσι. Είμαι καλή μητέρα».

«Φυσικά και το να είμαι μητέρα είναι η πρώτη μου προτεραιότητα. Απλά πιστεύω πως με σωστές επιλογές και σωστή κατανομή χρόνου μπορείς να συνδυάσεις όλες τις ιδιότητες μιας γυναίκας».

Για τις γυναίκες ηθοποιούς
«Το να είσαι ηθοποιός είναι η αποθέωση του να είσαι γυναίκα».

«Τις πιο πολλές φορές είναι δύσκολο να επιβιώσεις ως γυναίκα πρωταγωνίστρια, ειδικά σε ταινίες δράσης. Είναι τρομακτικό να είσαι ανάμεσα σε τόσους πολλούς άνδρες. Είναι σχεδόν αδύνατο να διατηρήσεις την ακεραιότητά σου ως γυναικείος χαρακτήρας όταν βρίσκεσαι στο κέντρο και γύρω σου οι άντρες επιμένουν να πιάνουν τόσο πολύ χώρο».

«Σήμερα, όλες οι ταινίες είναι φτιαγμένες για έφηβες. Δεν υπάρχουν σοβαροί, δυναμικοί και συναρπαστικοί ρόλοι για καμία γυναίκα που είχε την ατυχία να περάσει τα 40 της χρόνια». «Πάντοτε μου άρεσε μια φράση που είχε πει ο Ρίτσαρντ Μπάρτον πως "Μια ηθοποιός είναι κάτι περισσότερο από μια γυναίκα. Ενας ηθοποιός είναι κάτι λιγότερο από έναν άνδρα". Νομίζω πως η δουλειά του ηθοποιού είναι ένα θηλυκό επάγγελμα. Για μια γυναίκα, το να είναι ηθοποιός είναι κάτι φυσιολογικό. Αλλά ο άνδρας πρέπει να ανακαλύψει μέσα του μια θηλυκή πλευρά, να γίνουν συχνά πολύ ευάλωτοι συναισθηματικά. Το βλέπεις πολλές φορές: οι άνδρες είναι οι πραγματικοί ηθοποιοί».

Για τη διασημότητα
«Το να περπατάω στο δρόμο είναι πλέον ακόμη χειρότερο. Παλιότερα επειδή ήμουν όμορφη. Τώρα επειδή είμαι και όμορφη και διάσημη. Ολοι σε θέλουν και σε μισούν ακριβώς την ίδια στιγμή με την ίδια δύναμη».

Για τους άνδρες
«Οι περισσότεροι άνδρες περιμένουν από τις γυναίκες να πάρουν τις αποφάσεις. Νιώθουν ότι είναι αδύνατον να εκφράσουν αυτό που θέλουν».

Για το σεξ
«Μετά το σεξ, ο άνδρας κοιμάται, ενώ η γυναίκα σκέφτεται».

Για το γάμο
«Μετά από λίγο, σε ένα γάμο, τίποτα δεν λειτουργεί σωστά. Κάτι λείπει, κάτι πηγαίνει λάθος. Υπάρχουν λίγοι γάμοι που μπορούν να μείνουν ζωντανοί για πάντα. Ετσι είμαστε οι άνθρωποι: μας αρέσει κάτι και μετά από λίγο μισούμε αυτό που κάποτε αγαπούσαμε».

«Η καριέρα μου είναι συναρπαστική. Αλλά η αγάπη είναι απόλυτη προτεραιότητά μου γιατί μόνο αυτή με ισορροπεί».

«Σε ένα ζευγάρι έρχονται στιγμές που ο ένας ή και οι δύο πρέπει να εγκαταλείψουν την προσωπική τους ζωή και τις φιλοδοξίες τους για το καλό της οικογένειας. Για να μείνεις μαζί πρέπει να είσαι ικανός να ικανοποιείς περισσότερα από ένα πράγματα. Ερχονται στιγμές που θέλεις να εκραγείς».

«Οταν οι άνθρωποι χωρίζουν είναι πάντοτε μια τραγωδία. Την ίδια στιγμή, αν έμεναν μαζί όλα θα μπορούσαν να ήταν χειρότερα. Οταν μια σχέση δεν λειτουργεί πια, είναι τρομακτικό να μένεις με κάποιον που δεν αγαπάς».

Για την Αμερική
«Δεν θα μπορούσα να ζήσω ποτέ εκεί. Ολοι είναι εμμονοληπτικοί με τα νιάτα και την ομορφιά περισσότερο από εμάς τους Ευρωπαίους. Στην Αμερική οι γυναίκες ηθοποιοί φτάνουν στην ηλικία των 40 και αρχίζουν να τρελαίνονται. Επίσης η ίδια η βιομηχανία θέλει έναν τύπο γυναίκας που δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Δεν θα γίνω ποτέ κοκαλιάρα. Μου αρέσει να τρώω. Είμαι πολύ τεμπέλα για να πηγαίνω στο γυμναστήριο και να ακολουθώ δίαιτες υγιεινής διατροφής. Ποιος νοιάζεται όμως; Είμαι έτσι από τη φύση μου».

Για τις γυμνές σκηνές
«Δεν με φοβίζει το γυμνό, γιατί για μένα τίποτα δεν είναι πιο όμορφο από το ανθρώπινο σώμα. Μπορείς να νιώσεις τόσα πολλά πράγματα. Είναι υπέροχο όταν μπορείς να χρησιμοποιείς το σώμα σου ως εργαλείο και να μπορείς να έχεις αυτή την ελεύθερη σχέση με τον εαυτό σου. Είναι μέρος της δουλειάς ενός ηθοποιού. Οταν διαθέτεις αυτήν την ελευθερία είναι ακριβώς το σημείο όπου μπορείς να δώσεις τον καλύτερο εαυτό σου ως ηθοποιός».

Για την πραγματικότητα
«Είμαι μια κανονική γυναίκα που ξυπνάω το πρωί με κύκλους στα μάτια και τα μαλλιά ανακατεμένα, γιατί η κόρη μου με κράτησε ξάγρυπνη όλο το βράδι. Εγώ ζω στην πραγματικότητα. Οι άλλοι φαντάζονται συνεχώς διαφορετικά πράγματα για τη ζωή μου».

«Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό αν υπάρχουν ακόμη σκηνοθέτες που θεωρούν τις Ιταλίδες ως δυναμικές, αισθησιακές και επικίνδυνες γυναίκες. Πρέπει να ρωτήσετε αυτούς γιατί θεωρούν ότι είμαι ιδανική γι’ αυτούς τους ρόλους. Μάλλον αναζητούν μια δυναμική γυναίκα και θεωρούν ότι είμαι πιο δυναμική από όσο είμαι στην πραγματικότητα. Στην καθημερινότητά μου είμαι μάλλον αδύναμη και ανασφαλής».

H καινούργια ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί η Μόνικα Μπελούτσι έχει τον τίτλο «The Private Lives Of Pippa Lee», τη σκηνοθεσία υπογράφει η Ρεμπέκα Μίλερ και έκανε την επίσημη πρεμιέρα της στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου. Στις αίθουσες θα βγει μέσα στο 2009.

ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΡΑΝΑΚΗΣhttp://new.e-go.gr/exodos/article.asp?catid=6436&subid=2&pubid=1825782

    Σχόλια